רגע לפני שייצאו לשיווק שלבים ב' ו־ג' בפרויקט "פרץ בוני הנגב" בשכונת הפארק החדשה בבאר־שבע, מדווחת החברה כי חל זינוק בביקוש לדירות גדולות בפרויקט. כרגע נותרו למכירה מספר דירות אחרונות בנות 4־5 חדרים בשלב א' של הפרויקט הכולל 166 דירות חדשות בעשרה בניינים.
1 צפייה בגלריה
הפרויקט בשכונת הפארק
הפרויקט בשכונת הפארק
הפרויקט בשכונת הפארק
(הדמיה: 'פרץ בוני הנגב')
הפרויקט משלב שלושה מתחמי מגורים הכוללים 28 בניינים נמוכים בני 5־11 קומות בלבד, ובסך הכל 420 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4 ו־5 חדרים, ומגוון פנטהאוזים. שלושת המתחמים ייבנו בסמיכות לפארק נחל באר־שבע.
דירות ארבעה חדרים בגודל של 99 מ"ר עם מרפסת גדולה בשטח 19 מ"ר נמכרות החל מ־1.340 מיליון שקלים. דירות חמישה חדרים בשטח 122 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר נמכרות החל מ־1.450 מיליון שקלים.
קראו גם>>>
לדברי אלי ביתן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של פרץ בוני הנגב, "אנו מזהים בחודשים האחרונים עלייה בביקושים בפרט לדירות הגדולות יותר בבניינים. הרוכשים מציינים במפורש כי הם מחפשים דירות גדולות ומרווחות שיאפשרו מרחב מחייה ראוי בבית, וכן שיהיה בהן חדר ייעוד לעבודה מרחוק למקרה הצורך או חדר משחקים לילדים.
"חלקם מבקשים מרפסות גדולות שיאפשרו להרגיש 'בחוץ' גם בתוך הדירה, ואת כל זה הם יכולים למצוא בפרויקט שלנו. שכונת הפארק היא שכונת העתיד של באר־שבע והיא מושכת אוכלוסייה צעירה ואיכותית לעיר".
חדשות באר שבע