ביום שלישי (29.6) בוקר צפויה הפועל באר-שבע להמריא למחנה האימונים בפולין, יעד קבוע של הקבוצה מאז מונה ניר קלינגר למאמן הקבוצה בשנת 2009.
באר-שבע תקיים הפעם את מחנה האימון בקומפלקס הספורט שבעיר קיילצה, הנמצאת במרחק כשעתיים נסיעה מהבירה ורשה, ובה מתגוררים כ-200 אלף תושבים. אגב, העיר מיוצגת בליגה הפולנית הראשונה עם הקבוצה והשם הנפיץ קורונה קיילצה.
3 צפייה בגלריה
אימון הבכורה אתמול. בימים הקרובים נראה שחקנים חדשים נוספים
אימון הבכורה אתמול. בימים הקרובים נראה שחקנים חדשים נוספים
אימון הפועל באר שבע. בשבוע הבא במחנה האימונים בפולין
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
במהלך השהות במחנה האימונים, באר-שבע תקיים שלושה משחקי אימון. ביום שישי (2.7) בשעה 18:00 (שעון ישראל) יתמודדו שחקניו של רוני לוי מול ל.ק.ס נצ'צ'ה מהליגה השנייה בפולין.
ביום ראשון, יומיים לאחר מכן, תפגוש באר שבע את רסוביה רזסזוב מהליגה השנייה בפולין בשעה 19:00, וביום שלישי תשחק הקבוצה בשעה 19:00 נגד אומוניה ניקוסיה מהליגה הראשונה בקפריסין.
3 צפייה בגלריה
הצוות המקצועי החדש בתמונה ראשונה
הצוות המקצועי החדש בתמונה ראשונה
הצוות המקצועי החדש. לאדומים צפוי מחנה אימונים מאתגר
(צילום: הרצל יוסף)
ביום שישי, 9 ביולי, צפויה הקבוצה לשוב לארץ, ושבוע לאחר מכן ייצאו לדרך משחקי גביע הטוטו. מיד לאחר גביע הטוטו תמריא באר־שבע לבולגריה כדי לקחת חלק במשחק הראשון בסיבוב השני של הליגה האיזורת מול ארדה קרדז'אלי.
ובתוך כך, ד"ר נאסים אלקרינאוי, מנהל השירות לפגיעות ספורט בבית החולים סורוקה, יחליף את ד"ר ליאור זלר, מנהל מחלקה פנימית ג' בסורוקה, בתפקידו כרופא הקבוצה.
ד"ר נאסים אלקרינאוי, תושב רהט, נשוי ואב לשלושה הינו רופא בכיר במחלקה לכירורגיה אורתופדית בסורוקה. הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת מארבורג, גרמניה.
3 צפייה בגלריה
ד"ר נאסים אלקרינאווי. הרופא המוערך יחליף את ד"ר ליאור זלר
ד"ר נאסים אלקרינאווי. הרופא המוערך יחליף את ד"ר ליאור זלר
ד"ר נאסים אלקרינאווי. הרופא המוערך יחליף את ד"ר ליאור זלר
(צילום: הפועל באר שבע)
"בתור אוהד הקבוצה אני שמח להצטרף למשפחת הפועל באר שבע וגאה בהצלחת הקשר החזק בין הפועל באר שבע למרכז הרפואי סורוקה בשנים האחרונות", אמר ד"ר אלקרינאווי לאחר מינויו. "למשימה הגדולה הזו של הטיפול והליווי הרפואי השוטף של שחקני הקבוצה, התגייס צוות רפואי מוכשר ומקצועי, ואני בטוח שנתרום רבות לבריאות השחקנים בדגש על רפואה מונעת".
יחד עם ד"ר אלקרינאוי ילוו את שחקני הקבוצה גם ד"ר חגי מוסקוביץ' מהמחלקה לאורתופדיה וד"ר עמית קוסטו מהחטיבה לרפואה פנימית.
הרופא היוצא, ד"ר ליאור זלר אמר: "אני רוצה להודות לכל האנשים הנפלאים שעובדים במועדון ולשחקנים הרבים שליוויתי לאורך השנים. הפועל באר שבע נשארת תמיד בליבי ואני מאחל הצלחה רבה לד"ר אלקרינאוי".
נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "ראשית, אני רוצה להודות לד"ר ליאור זלר על מסע ארוך, מקצועיות וחברות אמיתית. משנת 2007 אנו צועדים יחד ועברנו כברת דרך ארוכה בה הוא טיפל בשחקני המועדון לאורך השנים. הפועל באר שבע כולה ושחקניה מודים לד"ר זלר על תרומתו רבת השנים. אני מברכת את ד"ר אלקרנאוי על הצטרפותו למשפחתנו ואת המרכז הרפואי סורוקה על המעטפת הרפואית והמקצועית שמעניק לנו, ומאחלת לכולנו רק בריאות".