הפועל באר-שבע צפויה לפתוח בימים הקרובים במכירת המנויים לעונה הבאה. במועדון הבהירו שהעיכוב הקל בהתייחס למכבי תל-אביב ומכבי חיפה, שכבר החלו למכור מנויים, נובע מעניינים טכניים, ואין כל קשר להחתמה צפויה כזו או אחרת, למרות שהאוהדים מחכים להודעה הרשמית על ההחתמה של דור מיכה.
4 צפייה בגלריה
מנוי הפועל באר שבע (אילוסטרציה)
מנוי הפועל באר שבע (אילוסטרציה)
מנוי הפועל באר שבע (אילוסטרציה)
(צילום פרטי)
קראו עוד:
על פי המסתמן בעל מנוי יקבל פרק זמן של שלושה שבועות לממש את זכותו לרכוש מנוי לעונה הבאה. לאחר מועד זה הזכות שלו תעבור למכירה לפי רשימת הממתינים.
בבאר-שבע טרם מצאו את הנוסחה הסופית שתוביל לפיצוי אוהדים שרכשו מנוי בעונת 2019-2020, אך לא מימשו את זכותם לצפות בחמישה משחקי הבית בעקבות משבר הקורונה.
4 צפייה בגלריה
אבוקות בקהל. פירוטכניקה יפה של אוהדי באר שבע
אבוקות בקהל. פירוטכניקה יפה של אוהדי באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע. משחקי הבית בליגה האזורית לא יתקיימו בטרנר
(צילום: הרצל יוסף)
במועדון ציינו כי בעלי מנויים רבים ויתרו על זכותם לאחר שרכשו כרטיסים מוזלים למשחקי הבית שנערכו במסגרת הפלייאוף העליון בעונה שזה עתה הסתיימה, וכן ישנם אלפי מנויים שחתמו על טופס ויתור על הזכות לתבוע החזרים מהקבוצה בשל אי מימוש כניסה לאותם משחקים בתחילת משבר הקורונה.
בהפועל באר-שבע אמרו כי ישנה כוונה להוזיל את מחירי המינויים לעונה הבאה בכשמונה אחוזים לעומת עונת 2019-2020 ובכך גם לפצות את רוכשי המנויים על עונת 2019-2020.
במועדון מודעים לכך שיהיו מאות אוהדים שבכל זאת ידרשו פיצוי אחר או אף יגישו תביעות כאלה או אחרות. "אנחנו ננסה למצוא את כל הדרכים כדי שכולם יהיו מרוצים", אמר השבוע גורם במועדון.
4 צפייה בגלריה
דור מיכה. שני הצדדים מעוניינים בחתונה
דור מיכה. שני הצדדים מעוניינים בחתונה
דור מיכה. האוהדים מחכים להחתמתו
(צילום: עוז מועלם)
העירייה הודיעה למועדון כי למרות העובדה שהעבודות לתיקון הגג ב'טרנר' טרם הסתיימו, אין הגבלה לכמות המנויים שאפשר למכור בקיץ הקרוב, תוך תקווה שהעבודות יסתיימו עד לסוף הקיץ. עם זאת, ישנה אפשרות לעיכוב בלוח הזמנים, ובחדרי חדרים נערכים לאפשרות שמשחק הבית הראשון של הפועל באר-שבע (מול הפועל חדרה ב-11 בספטמבר) לא ייערך ב'טרנר'.
מה שבטוח הוא שמשחק הבית של הפועל מול ארדה קרדז'אלי הבולגרית במסגרת השלב השני בקונפרנס ליג יתקיים באצטדיון המושבה בפתח-תקווה ב-29 ביולי. אם באר-שבע תעבור לשלב השלישי ואף לפלייאוף, גם שני משחקי הבית בשלבים אלה ייערכו מחוץ ל'טרנר'.
4 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה. חלוץ הרכש ירשים במדים האדומים?
יוג'ין אנסה. חלוץ הרכש ירשים במדים האדומים?
יוג'ין אנסה. חלוץ הרכש ירשים במדים האדומים?
(צילום: הפועל באר שבע)
בתוך כך, אתמול (שני) בשעות הלילה, החלוץ יוג'ין אנסה חתם לשלוש בקבוצה. "אני שמח לחתום במועדון", אמר אנסה לאחר החתימה. "שיחקתי מול הקהל כשחקן אורח, וכעת אני מתרגש ללבוש את המדים האדומים ולקבל את הדחיפה של הקהל כשחקן הקבוצה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי".
מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "יוג'ין מצטרף למשפחת הפועל באר שבע ויהווה תוספת כוח לסגל המתהווה. אני מברך אותו ומאחל לו הצלחה רבה בשורותינו"