“שמחון – הבית לעיצוב”, המרכז לעיצוב ודקורציה בבעלות מיכל ועופר שמחון, פועל בבאר שבע זה למעלה מ-30 שנה, עוסק בכל תחומי העיצוב בדירות, בתי קרקע, שטחים מסחריים ומוסדות, ומציע ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים מובחרים – וילונות, פרקטים, שטיחים, טפטים וחיפויי קירות. את כל המוצרים הללו ניתן לראות באולם תצוגה רחב ידיים ומפואר.
4 צפייה בגלריה
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
(צילום: פרטי)
“שמחון” הוא המרכז לעיצוב והלבשת הבית הגדול והוותיק ביותר באזור הדרום. “חרטנו על דגלנו את ערך המקצוענות תוך חתירה להתחדשות ויישום מיטב הטכנולוגיות בתחום העיצוב וההתקנה”, אומר מנכ”ל החברה עופר שמחון. אולם התצוגה הפך מוקד עלייה לרגל של אדריכלים ומעצבים שיכולים לבחון תחת קורת גג אחת את מיטב המותגים המובילים בארץ ובעולם, תוך שהם זוכים לייעוץ מקצועי וליווי אישי ומקבלים מענה מדויק לכל אתגר עיצובי.
4 צפייה בגלריה
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
(צילום: פרטי)
“שמחון” מעסיק כ-20 עובדים קבועים וקבלני משנה, כל אחד מתמחה בתחומו. הצוות מספק בכל אזור הדרום שירות מקיף הכולל מדידות, התקנה ותחזוקה. כל אחד מהעובדים בעל ניסיון מקצועי מוכח, מבצע את עבודה ברמה הגבוהה ביותר, ומעניק לכל לקוח שירות אדיב מתוך גמישות והיענות מלאה לרצונו ולהעדפותיו.
עסק משפחתי
ב-1987 פתחו עופר ומיכל שמחון את החנות הראשונה של “שטיחי שמחון”. עד מהרה העסק התפתח ושילב תחומים נוספים – ושינה את שמו ל”שמחון – הבית לעיצוב”. ככל שהעסק גדל הוא הועבר מחנות לחנות (תחילה פעל ברחוב בית האשל, עבר לרחוב העצמאות ובהמשך לרחוב יהושע הצורף, ומשם למשכן הנוכחי ברחוב האורגים. שטח אולם התצוגה גדל מחנות לחנות. זוהי אחת התצוגות הגדולות (500 מ”ר) והמרשימות בארץ.
4 צפייה בגלריה
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
(צילום: פרטי)
ב-2015 חברת “אורגון”, המובילה את תחום וילונות ההצללה בארץ, בחרה את “שמחון” כחנות הדגל שלה באזור הדרום. ב-2019 המותג “צמר שטיחים יפים” נכנס לחנות של “שמחון - הבית לעיצוב”.
המוצרים
“שמחון” משווק את מיטב המוצגים המובילים בעולם ומציג אותם תחת קורת גג אחת: balterio, צמר שטיחים יפים, גולדשטיין גלרי טפטwall fashion , quick step, ו-Oregon.
כל המוצרים עם תקני איכות מחמירים (בעלי תווי תקן אירופאיים ועומדים בסטנדרטים של בטיחות ואש הגבוהים ביותר) ומהמותגים הטובים ביותר.
ניתן למצוא ב”שמחון” שטיחים בעבודת יד כמו גם באריגת מכונה בטווח רחב של מחירים ובמגוון סגנונות – מודרניים, קלאסיים, אתניים, וינטאג’, ועוד.
ניתן גם להזמין שטיחים מחו”ל, ולהזמין תפירת שטיחים בהתאמה אישית.
מבחר רחב של דגמי פרקט עץ ולמיניציה, פרקט פולימר עמיד במים, ופרקטים עמידים מאד לשחיקה.
אלפי דוגמאות של טפטים במגוון מרקמים וטקסטורות, כולל בשילוב בדים או חומרים טבעיים כמו קש ואבן, עשרות קטלוגים של מיטב היבואנים הכולל את הטפטים הכי טרנדיים וכן חיפויי קיר סלייטלייט מקורי ואיכותי, פסים פולימרים דמויי עץ יבוא מיוחד של “שמחון” שניתן למצוא במלאי במחירים מיוחדים.
4 צפייה בגלריה
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
שמחון – הבית לעיצוב
(צילום: פרטי)
וילונות ונציאנים, רומאיים, ורטיקלים וגלילה ופתרונות הצללה חיצוניים בהפעלה חשמלית. ב”שמחון” הוקמה מתפרה לווילונות המספקת למוסדות ציבוריים וללקוחות פרטיים וילונות בהתאמה אישית.
הלקוחות
בין לקוחות החברה – בית הנשיא, משרד הביטחון (בסיסי צה”ל), בית החולים סורוקה, אוניברסיטת בן גוריון, אצטדיון טוטו-טרנר, קמ”ג, כי”ל, מפעלי ברום, מפעלי ים המלח, מכתשים, בתי מלון באזור באר שבע והדרום, בית יציב, מכון מ.א.ר ורשויות מקומיות.
“העבודה עם לקוחות כל כך יוקרתיים ועם מיטב האדריכלים והמעצבים מרגשים אותנו וממלאים אותנו גאווה” אומר עופר שמחון. “אני מקווה שנמשיך להתמקצע, להתחדש, להעמיק את קשרינו עם המעצבים, האדריכלים והקבלנים, ולהיות בחוד החנית של תחום העיצוב”.
לאתר שלנו - https://simchon.co.il/