תושב נתיבות (20) מואשם בכך שביצע עבירות מין בארבע קטינות. על פי כתב האישום, ביצע הנאשם בקטינות, ששלוש מהן היו מתחת לגיל 14 ואחת מתחת לגיל 16, עבירות מין שכללו אינוס, סחיטה באיומים, מעשים מגונים ובעילה אסורה בהסכמה. כתב האישום גובש בפרקליטות לאחר שהתיק נחקר בתחנת נתיבות.
1 צפייה בגלריה
מטריד ברשת
מטריד ברשת
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)

מכתב האישום, שהוגש אתמול (יום שני) לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע על ידי עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי הנאשם פנה לקטינות באמצעות חשבונות ברשתות החברתיות – "טיקטוק", "סנאפצ'אט" ו"וואטסאפ", היפנה אליהן התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ביקש מהן שישלחו לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ושלח להן תמונות וסרטונים של איבר מינו ותכנים פורנוגרפיים נוספים.
בחלק מהמקרים, כך על פי הנטען בכתב האישום, נענו הקטינות לבקשותיו של הנאשם ובהתאם להנחיותיו שלחו סרטונים וניהלו שיחות וידאו בעלות אופי ותוכן מיני, כאשר הן לא שלחו לו את מה שביקש, הוא איים עליהן כי יפיץ תמונות ששלחו לו בהתכתבויות קודמות.
באחד המקרים שלח הנאשם לאחת הקטינות יותר מ-100 תכני פורנוגרפיה וביקש ממנה סרטונים שלה בעירום ותכנים נוספים. הקטינה שלחה לו והוא שלח לה סרטונים ותמונות של איבר מינו, תוך שהוא שמר את הסרטונים שלה והשתמש בהם על מנת לאיים עליה.
במקרה נוסף, כך על פי כתב האישום, פנה הנאשם לקטינה בת 13 ואיים עליה שאם לא תשלח לו תמונות עירום הוא יפגע במשפחתה. הקטינה נבהלה ושלח לו תמונות של נשים שמצאה באינטרנט, אך לאחר איומים חוזרים היא שלחה לו תמונות של החזה שלה. הנאשם צילם את התמונות ואיים עליה שיפיץ אותן אם לא תשלח לו תמונות עירום נוספות.

קראו גם:

בד בבד עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.