"אף פעם לא הסתרתי את הסיפור של אחי הבכור, שהיה נרקומן 35 שנים", כך סיפר ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', על ההתמודדות של משפחתו עם אחיו שהיה נרקומן, ומזה שבע שנים כבר נקי לחלוטין "בזכותו".

דנילוביץ' על אחיו
(צילום: עמוד הפייסבוק של דנילוביץ')


דנילוביץ' התארח לאחרונה במרכז 'מעגל החיים והתעסוקה' בבאר-שבע, מרכז הכוון תעסוקתי עירוני ואזורי אשר שם לו למטרה לשלב את משתתפיו בשוק העבודה בצורה מיטבית, מותאמת ומקדמת.
ראש עיריית באר שבע ניצל את הבמה ובפני פורום של אנשים מכל גוני האוכלוסיה סיפר את סיפורו האישי ולמה אחיו הוא הגיבור האמיתי, לדבריו.
"כל משפחה שבוחרת להתמודד ולא לנטוש מבינה במה זה כרוך. זה כרוך קודם כל באהבה, במתן הזדמנות אין סופית, כי בכל פעם אתה צריך לתת עוד הזדמנות", אמר לנוכחים.
1 צפייה בגלריה
רוביק דנילוביץ' בסרטון המרגש
רוביק דנילוביץ' בסרטון המרגש
רוביק דנילוביץ' בסרטון המרגש
(צילום: עמוד הפייסבוק של דנילוביץ')

הוא הוסיף: "לעיתים זה נראה שזה לא נגמר לעולם, יש מפח נפש, ואתה מסתכל על ההורים שלך שהולכים ומתבגרים ומזדקנים ואתה אומר - מה יהיה? ואתה לא אחת עומד מול שוקת שבורה, ואתה שואל את עצמך עד מתי? איך אפשר שלא לאבד אמון?".
אבל אט אט עם השנים, הסביר דנילוביץ', נפלה ההבנה כי "האח שלך לא עושה בכוונה, אתה מבין שההתמודדות הכי גדולה של האדם עצמו זה שהוא נלחם עם הנפש שלו, שהוא הגיבור האולטימטיבי".

קראו גם:

הסיפור והסרטון עלו לעמוד הפייסבוק של דנילוביץ', ועוררו תגובות נרגשות של הגולשים הבאר שבעים, שעודדו את ראש העירייה על הפתיחות וגילוי הלב בדבריו.