טרגדיה רודפת טרגדיה. שלושה חודשים לאחר שכוכב הרשת עידן אוחיון נפטר במפתיע עוברת משפחתו טלטלה נוספת. אמו, שולה ויזמן, נפטרה השבוע לאחר מאבק במחלת הסרטן. הבן הבכור אביאור מאמין כי מצבה של האם הידרדר מאז מותו של עידן.
2 צפייה בגלריה
עידן ז"ל, שולה ז"ל ואביאור אוחיון
עידן ז"ל, שולה ז"ל ואביאור אוחיון
עידן ז"ל, שולה ז"ל ואביאור אוחיון
(צילום: פרטי)
"הלב שלי מרוסק", הוא אומר. "אמא עברה תקופה קשה מאוד. יותר מהמחלה היא נפטרה מהצער על מותו של עידן. הוא היה בן הזקונים שעוד גר איתה בבית, הילד המועדף, היהלום שבכתר. הם היו מאוד קשורים. כנראה שהם לא יכלו אחד בלי השנייה, אי אפשר להסביר את זה אחרת".
אוחיון הפך לכוכב רשת לאחר שהעלה סרטונים בהם דיבר בפתיחות על תופעת ההשמנה, המשקל העודף שלו ואהבתו לאוכל. לא פעם הוא התייחס לתגובות הקשות שקיבל וקרא ליותר סובלנות והכלה של האחר. בסרטונים של אוחיון צפו רבבות ילדים ובני נוער שהזדהו עם האתגרים שהוא עובר.
בחודש ספטמבר אושפז אוחיון בבית החולים ברזילי לאחר שחש ברע, ונפטר מסיבה לא ברורה. מספר שבועות לאחר מכן פרסמה אמו פוסט בו ביקשה לגייס כספים כדי שתוכל להחזיר חובות ולממן מטפלת עבורה.

2 צפייה בגלריה
עידן אוחיון ז"ל
עידן אוחיון ז"ל
עידן אוחיון ז"ל
(צילום: טל שחר)

"עידן היה יוטיובר וטיקטוקר מאוד מוכר", כתבה שולה. "אני בת 64, חולת סרטן ריאות ממאיר. הגרורות הגיעו לי לכליות ולריאות. עידן לקח הלוואות בשבילו ובשבילי ושילם לי על שתי תרופות שלא נמצאות בסל התרופות. הוא ממש תמך בי ואני תמכתי בו. כל העולם שלו היה הרשת. תמיד היה מבקש ממני כספים כדי לקדם רעיונות, לקנות ציוד צילום ולשלם לעורך מקצועי.
"עידן השאיר אותי עם חובות בסך כולל של 60 אלף שקלים ועוד 40 אלף שקלים הלוואות. אני בעצמי צריכה מטפלת להוספיס שבו אני נמצאת כרגע ואין לי כסף לשלם לה. עידן עשה כל כך הרבה טוב לעולם הזה, להמון ילדים, אני מקווה שתמצאו את הדרך לפתוח את הלב ואת הכיס עבורי".
השבוע משתף אביאור מה עמד מאחורי הפוסט של אמו: "היא הייתה חולה במשך שנתיים. לפני שלושה חודשים היא עוד הייתה יחסית בסדר ועשתה טיפולים שגרתיים. כשעידן נפטר זה טרף את הקלפים. מהרגע שהוא הלך היא קמה עם השם שלו והלכה לישון עם השם שלו בראש ובלב".
היא כתבה בפוסט הזה על חובות.
"כן. עידן ואני עשינו המון דברים עבורה, לקחנו הלוואות מאנשים מפוקפקים בשביל התרופות שלה. לא הייתה לנו ברירה, הבנק היה סגור מבחינתנו. אני עצמי פדיתי קרן השתלמות. להיות חולה סרטן במדינת ישראל זה 'לא משתלם'".

קראו גם:

עכשיו נערך אביאור למבצע להנצחת אחיו. "אני רוצה לקיים את הצוואה של עידן", הוא אומר. "אני רוצה לפתוח עמותה שתיקרא 'עידן חדש ברשת' שתפעל כדי למנוע הצקות ובריונות בבתי ספר ובעיקר ברשת. אנחנו חברה חולה וחייבים לטפל בזה. זה מה שעידן היה רוצה".
פורסם לראשונה: 13:31, 14.12.22