יום השיבוש בבאר שבע עולה מדרגה. לאחר שבבוקר המתינו מספר מפגינים בודדים ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שהגיע לביקור במוזיאון אנז"ק בבאר-שבע בכדי לשבש את ביקורו, בשעה זו התייצבו עשרות מפגינים בתחנת רכבת מרכז בסמוך לתחנה המרכזית בבאר שבע ומוחים נגד ביטול עילת הסבירות.
במשטרה מסרו כי המחאה מותרת בשטחים הציבוריים של תחנות הרכבת אך לא ברציפים עצמם. מפגינים שינסו לעצור את תנועת הרכבות ייעצרו באופן מידי.

צפו בסרטון מתחנת רכבת מרכז:
ההפגנה ברכבת באר שבע מרכז
(צילום: שרית לייזרוביץ')

גם בפריפריית באר שבע אין שקט. עשרות מפגינים מחו היום (שלישי) בצהריים נגד שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', כשהאחרון הגיע לביקור במרכז היזמות הטכנולוגית בירוחם. המפגינים במקום נשאו שלטים: "אין דמוקרטיה", "אין כלכלה", "אין הייטק" ו"בצלאל, מדינה עברית, מדינה חופשית". המפגינים גם קידמו את פניו של שר האוצר בקריאות "בושה". השר סמוטריץ' לא הגיב לקריאות המפגינים ונכנס למבנה דרך הכניסה הצדדית שלו.

2 צפייה בגלריה
המחאה בירוחם נגד שר האוצר
המחאה בירוחם נגד שר האוצר
המחאה בירוחם נגד שר האוצר
(צילום: אליענה בן שלג)

כאמור, האירוע עם שר האוצר לא היה הראשון היום. בשעה 10:00 בבוקר המתינו מספר מפגינים ליו"ר הכנסת. המחאה הגדולה שמתוכננת להיום תתקיים בשעה 20:00 במרכז המורים בבאר-שבע, משם יצעדו אלפי המפגינים לאורך שדרות רגר עד לכייון קניון הנגב. לאורך מסלול זה יסגרו רחובות ונתיבים וצפויים שיבושים קשים בתנועת כלי הרכב ופקקים שיגרמו לעומסים גדולים.

2 צפייה בגלריה
המחאה בבאר שבע. חסימות צירים שלא תואמו מראש
המחאה בבאר שבע. חסימות צירים שלא תואמו מראש
המחאות בבאר שבע בשבוע שעבר
(צילום: הרצל יוסף)

קראו גם:

תושבים בבאר-שבע מביעים זעם על שיבוש שגרת חייהם וברשתות החברתיות יצאו בקריאה להתארגן ולשבש את ההפגנות ולחסום את הכניסות לקיבוצים באזור.