בחודש יולי פקדה את משפחת סמדג'ה מבאר שבע טרגדיה נוראית. בנם היקר והאהוב, דרור סמדג'ה בן ה- 7, נהרג כשנפל מחלון בניין דירות, שם שהתה משפחתו במסגרת טיול בברצלונה. לפני כשלושה שבועות התקיים טקס גילוי המצבה בבית העלמין החדש, ובטקס הונחה בובת פינגווין שדרור "היה מחובר אליה מלידתו". הבובה הונחה בתוך קופסת זכוכית מחוסמת על מנת לשמור עליה. אלא שלתדהמת המשפחה הם גילו לאחרונה שהבובה נעלמה.
2 צפייה בגלריה
הבובה שהונחה על המצבה ונעלמה
הבובה שהונחה על המצבה ונעלמה
הבובה שהונחה על המצבה ונעלמה
(צילום: באדיבות המשפחה)
מורן, ידידת המשפחה, פרסמה פוסט שבו היא מבקשת שכל מי שנתקל בבובה בבית העלמין או בכל מקום אחר, מוזמן להתקשר ולהשיב אותה למשפחת סמדג'ה. "בטוחה שאתם מבינים מה הערך של הבובה עבור המשפחה", אומרת מורן בתקווה למצוא את האבידה.

2 צפייה בגלריה
דורון סמדג'ה ז"ל
דורון סמדג'ה ז"ל
דורון סמדג'ה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

האסון של משפחת סמדג'ה זעזע את תושבי העיר שהכירו את המשפחה. מיד לאחר האירוע הטרגי פרסמה המשפחה הודעה שבה הם סיפרו על השתלשלות הדברים שהביאו למותו של בנם: "תיכננו את הטיול שלנו בספרד במשך חודשים רבים. בבוקר הראשון של הביקור בברצלונה, בזמן בו התארגנו לארוחת הבוקר, דרור שלנו שמע ילדים משחקים כדורגל בחוץ ורצה לצפות בהם מקרוב. בשניה ארורה אחת הוא נפל אל מותו כאשר נשען על החלון". דרור הותיר אחריו הורים ושתי אחיות, בנות 9 ו- 3.5.


"דרור היה ילד קסם. פיקח, חברותי ושופע חיוכים, טוב לב ורגיש לזולת. אהב מאוד בעלי חיים, לפתור חידות בחשבון ולטייל בטבע עם משפחתו. הוא אהד את קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע וזכה להיות עם אביו בניצחון הקבוצה בגמר גביע המדינה האחרון", סיפרו בני משפחתו של דרור.
במקרה ומישהו נתקבל בבובת הפינגווין בבית העלמין או בכל מקום אחר, בובה שהונחה כאמור בתוך קופסת זכוכית, מתבקש להתקשר ולהודיע למורן. לנייד:0524025577.