ההתרגשות בבירת הנגב ניכרת הבוקר (א'), אחרי סוף השבוע המרגש שעמד בסימן שחרור ארבעת החטופים, ובהם בת העיר נועה ארגמני בת ה-26. כעת מתכננים קבלת פנים באר-שבעית מפוארת לחטופה ששוחררה במבצע הנועז.
3 צפייה בגלריה
נועה ארגמני עם הדוד אריה ארגמני ( מימין) והאחיין רן ארגמני
נועה ארגמני עם הדוד אריה ארגמני ( מימין) והאחיין רן ארגמני
נועה ארגמני עם הדוד אריה ארגמני ( מימין) והאחיין רן ארגמני
(צילום: פייסבוק)

בעקבות השחרור, פנו תושבים רבים לראש העירייה רוביק דנילוביץ' וביקשו ממנו לערוך קבלת פנים חגיגית לנועה ולהעניק לה את מגן העיר.
דנילוביץ' נעתר לבקשה אולם ביקש לתת למשפחת ארגמני את הזמן להיות ביחד: "תושבים רבים פנו אליי בבקשה לקיים קבלת פנים חגיגית לנועה כאן אצלנו", סיפר דנילוביץ' וביקש לתת את הזמן הנדרש למשפחה: "עוד קצת סבלנות, בואו נאפשר לה להתאחד עם המשפחה שלה, לחבק את אמא שלה ליאורה שאנחנו כולנו מתפללים מקווים ומייחלים לרפואה שלמה עבורה".

3 צפייה בגלריה
נועה ארגמני בפגישה הראשונה עם אביה
נועה ארגמני בפגישה הראשונה עם אביה
נועה ארגמני בפגישה הראשונה עם אביה
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

בינתיים במשפחת ארגמני השמחה רבה, רבים מקרובי משפחתה נסעו להיפגש עם נועה במרכז, והדוד שלה אריה ארגמני קישר את נועה עם ההמונים שחגגו מול ביתה בבאר-שבע. האחיינים הצטלמו איתה ובירכו אותה על שובה לישראל: "ברוך השם, נועה חזרה הביתה", כתב בהתרגשות האחיין רן ארגמני.
אמש יצאו תושבים יצאו לחגוג מול בית הוריה של נועה ארגמני בשכונת כלניות בעיר. ועד השכונה והתושבים מתכננים לנועה ארגמני קבלת פנים מיוחדת, במסגרתה ילוו אותה מהכניסה לשכונה ועד לביתה. "נועה שלנו חזרה הביתה, אנחנו אוהבים אותך" צעקו משמחה תושבים שהתגודדו ברחוב בו הוריה של נועה מתגוררים, כאשר הם מצויידים בדגלים ובשלטים שבהם נכתב "ברוך שובך".

קראו גם:

גם באוניברסיטת בן גוריון מתכננים לנועה קבלת פנים בהשתתפות הסגל האקדמי וסטודנטים. נועה ארגמני הינה סטודנטית במחלקה להנדסת מערכות מידע בפקולטה למדעי ההנדסה באוניברסיטה.

3 צפייה בגלריה
השלט החדש בבן גוריון
השלט החדש בבן גוריון
השלט החדש בבן גוריון
(צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)

הבוקר השילוט בקמפוס השתנה: שלטי 'מחכים לנועה' הוחלפו בשלטי 'ברוכה הבאה', נשיא האוניברסיטה קיפל את השלט שניצב בכניסה למשרדו. נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ: "היום אני מרשה עצמי לחייך לשנייה. נועה בעל כורחה היא סמל המאבק להשבת החטופים. סרט החטיפה שלה התפשט ברחבי העולם. באוקטובר, כשביקרתי אצל המשפחה, צילמתי עם אמא שלה סרטון שהופץ ברחבי סין. כל מה שנעשה באוניברסיטה היה למענה, לשמור אותה בתודעה הבינלאומית. שמרנו כסא למענה בכיתה ובאולמות. הזכרנו אותה בכל כינוס ואירוע.
"אך בצד השמחה הרבה, אנו זוכרים שיש עוד חטופים, 4 מתוכם חברי קהילת האוניברסיטה, אחד מהם הוא בן זוגה של נועה - בוגר האוניברסיטה אבינתן אור. אנו זוכרים שעם כל השמחה, המאבק להשבתם לא תם".