איש נדל"ן ידוע, תושב הנגב, עוכב הבוקר (שלישי) ונחקר ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, בחשד למעורבותו בפרשה שבה נחשד יורם קצב, אחיו הצעיר של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב. מהמשטרה נמסר, כי "בהמשך לתיק החקירה המתנהל ביחידה הארצית לפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 אודות חשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במירמה ועבירות נוספות שבוצעו תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות, עיכבה המשטרה הבוקר לחקירה חשוד נוסף, קבלן מאזור הדרום".
הידיעה היכתה בהלם רבים ממכריו וחבריו באזור מגוריו. תושבים ששוחחנו עימם ומכירים את האיש, דחו בתוקף את הטענות והחשדות נגדו. אחד מהם אמר: "בעזרת השם הכל יתברר שמדובר בשמועות זדוניות, זה אדם שכולו נתינה, אל תמהרו לשפוט אותו, בעזרת השם ייצא צח כשלג".

1 צפייה בגלריה
הקבלן שעוכב לחקירה
הקבלן שעוכב לחקירה
הקבלן שעוכב לחקירה
(צילום: הרצל יוסף)


קראו גם:
הקבלן המדובר שרכש את מרבית הונו מעסקי נדל"ן, ידוע כאדם שתורם לפרויקטים למען החברה ובעיקר לנזקקים ומעוטי יכולת. "אין לי מושג על מה מדובר", סיפר גורם בשירות הציבורי באזור מגוריו של הקבלן. "אני מציע שנמתין ולא נסיק מסקנות נמהרות, הפרטים עדיין לא ברורים, אנחנו ניזונים מחלקיקי מידע".
בקרב קהילת העסקים שעימה נמנה האיש שומרים בשלב זה על דממת אלחוט ומסרבים להתייחס לפרשה וזאת עד שיתבררו העובדות.
בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בשמונה ימים את מעצרם של שלושה חשודים מרכזיים בתיק. כמו כן, היום הוארך מעצרו של חשוד מרכזי נוסף.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב