נמשכת הסערה סביב סירוב של מאבטחים להכניס סטודנט לאוניברסיטת בן גוריון כשהוא מניף את דגל ישראל. גל של מחאות ותגובות נזעמות מאז הפרשה בתחילת השבוע, כאשר עיקר התגובות הקשות עברו לרשתות החברתיות, שם הגינויים כמעט מקיר לקיר.
"מתביישים בדגל הלאום? בושה וחרפה", "דגל פלסטין כן דגל ישראל לא, פשוט נפלתם על הראש", היו מקצת התגובות. במקביל קיימו סטודנטים מחאה כשהם מניפים דגלים כחול לבן ומעבירים מסר כי לא ישבו בשקט "נוכח הביזיון הזה", כלשונם.
1 צפייה בגלריה
אוניברסיטת בן גוריון
אוניברסיטת בן גוריון
מנסים להרגיע את הרוחות. אוניברסיטת בן גוריון
(צילום: הרצל יוסף)
באוניברסיטת בן גוריון מנסים להרגיע את הרוחות וחוזרים וטוענים כי "מדובר באי הבנה אשר טופלה בתוך מספר דקות והסטודנט והדגל נכנסו לתוך הקמפוס". אלא שהתגובה של האוניברסיטה לא ממש משכנעת רבים שממשיכים בשלהם וטוענים כי מדובר בשערוריה.
אורטל פרלמן שמואלי, ממייסדות הפורום לקידום הנגב, חברת מועצת עיריית באר שבע לשעבר, אמרה: "דגל הלאום שלנו צריך להתנוסס מעל כל מבנה שנהנה ממימון ממשלתי והן מסיוע עירוני. ראוי שדגלי ישראל יהיו בכל פינה. זו בושה וחרפה שהמוסד אוסר להכניס את דגל הלאום כאילו מדובר בהתגרות. אנו גאים במדינת ישראל, בלאום שלנו ובדגל שלנו. אוי לאותה בושה".
בכל המהומה שנוצרה, קולם של נציגי הסטודנטים באוניברסיטה כמעט ולא נשמע. לבקשת מיינט באר שבע והנגב נמסר מאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון: "מבדיקה שערכנו התברר כי היתה אי הבנה והסטודנט כן נכנס לקמפוס עם דגל ישראל". יחד עם זאת, הבהירו באגודת הסטודנטים: "אנחנו באגודה הסטודנטיאלית לא נאפשר מצב שבו סטודנט שמעוניין להיכנס לאוניברסיטה עם דגל ישראל לא יורשה להיכנס".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב