אירוע מרגש ביישוב עומר: הבוקר (חמישי) התקיים טקס העלייה לתורה של הנער לביא פרחי. בשל המצב ובגלל העובדה שאביו של חתן הבר מצווה, סמח"ט צנחנים אל"מ יעקב פרחי נמצא עמוק בשטחי הכינוס, האבא קובי והאמא טלמור, חשבו לדחות את העלייה לתורה של לביא למועד אחר שקט ונוח.
2 צפייה בגלריה
בר המצווה המרגשת
בר המצווה המרגשת
בר המצווה המרגשת
(צילום: פרטי)
אולם החברים הטובים ביישוב עומר לא הסכימו לוותר. יחד עם הפעיל החברתי, אלעד צ'קוטאי ואחרים הודיעו לבני המשפחה "לא דוחים, לביא יעלה לתורה ויחגוג את האירוע בבית הכנסת בעומר כפי שתוכנן". האבא קובי שקיבל 'פס' מיוחד מהצבא הבוקר הגיע לאירוע וסיפר בהתרגשות:"הכל קרה לפני 24 שעות, היינו בטוחים שיהיה אערוע מצומצם של עד שישה אנשים ובלי מניין. בדרך עוד חשבתי לעבור למזנון בדרכים ולהביא איזה עוגה וקצת ממתקים. בכל זאת ההפתעה שציפתה לנו הבוקר היתה מושלמת".

2 צפייה בגלריה
בר המצווה המרגשת
בר המצווה המרגשת
בר המצווה המרגשת
(צילום: פרטי)

קראו גם:

חתן הבר מצווה, אימו טלמור והאחים עופרי ויעלה הגיעו לבית הכנסת 'שבטי ישראל' בעומר. לפתע הגעחו למקום כמאה לוחמי גדוד הנח"ל שמוצב באזור והצטרפו לתפילה. הרב יעקב איפרגן ( הרנטגן) המאמץ את לוחמי הנח"ל ארגן להם פייטן משובח - יוסי רווח שהנעים בזמירות. מפעל הטליתות והתפילין הגדול בישראל ' משכן התכלת' תרם לאירוע טילתות לכל הנערים. הרבה שירה וריקודים וסוכריות שהושלכו, הרבנים גד רווח רבה של מצפה רמון והרב יוסף גינצבורג רבה של עומר, בירכו את החתן ואת אביו ואת כל חיילי צה"ל. ההורים יעקב וטלמור הבטיחו ללביא שבשש אחרי המלחמה יערכו לכבודו את מסיבת הבר מצווה הגדולה והמפוארת כמו שתוכנן. מזל טוב.