כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד עמית חכים, בן 49 מבאר שבע, בגין ביצוע עבירות מין בקטינה. לפי כתב האישום, העבירות בוצעו בעת שהקטינה התאמנה במכון שבבעלות אשתו.
2 צפייה בגלריה
עמית חכים
עמית חכים
עמית חכים
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק Elite Fighters Israel)
לפני כשמונה שנים הורשע חכים במסגרת הסדר טיעון בשני מקרי תקיפה מינית שביצע נגד מתאמנות שלו, ונגזרו עליו 52 חודשי מאסר.
מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם יוחנני – הר ציון עולה כי חכים עבד כמנהל ומאמן אומנויות לחימה במועדון ספורט שבבעלות אשתו. במסגרת עבודתו במועדון תיאם חכים אימון פרטי עם קטינה המתאמנת במקום למועד בו המועדון ריק מאנשים. עם כניסתם למועדון התפשט חכים ונותר בתחתוניו, אז החל להדגים תרגילים שונים על הקטינה ובשלב מסוים החל לבצע בה מעשים מגונים למרות התנגדות הקטינה.

2 צפייה בגלריה
עמית חכים
עמית חכים
עמית חכים
(צילום: תוכן גולשים לפי 27/א')

זמן מה לאחר האירוע ניגשו הקטינה ואביה לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה, דבר הגשת התלונה נודע לחכים, והוא החל להתקשר לאביה של הקטינה וביקש ממנו שוב ושוב לעצור את הגשת התלונה במשטרה, כדי שלא יהרסו חייו וחיי ילדיו, ומסר כי בתמורה לכך הוא מוכן לעשות כל דבר בעולם. חכים אף מסר לאביה של הקטינה שאם לא יעצור את הגשת התלונה, הוא יתלה את עצמו.
במקביל הוגשה כנגד חכים בקשת מעצר עד תום ההליכים.

קראו גם:

עורכת דינו של חכים, עו״ד נטלי אוטן, מסרה בתגובה: "כתב האישום הוגש רק היום וטרם הוסדר הייצוג, ואולם בתור מי שליוותה את הנאשם בכל שלב החקירות ומעצרי הימים, ייאמר שלנאשם טענות הגנה רבות כבדות משקל והדברים יתבררו במהלך ניהול התיק. ולאחר קריאת חומר הראיות טענות אלו יובאו בפני בית המשפט".