רגע לפני שסוגרים את התכנית האמנותית, מכינים זיקוקי דינור ותולים את הדגלים, שאלנו אתכם בעמוד הפייסבוק של "מיינט באר שבע והנגב"את מי הייתם רוצים לראות על הבמות ביום העצמאות. התשובות צריכות לעניין מאוד את עיריית באר שבע, אופקים, נתיבות, דימונה ושאר הרשויות באזור.
1 צפייה בגלריה
חגיגות יום העצמאות
חגיגות יום העצמאות
חגיגות יום העצמאות
(צילום: עידו ארז)
האם אתם רוצים לראות את עומר אדם ואולי דווקא את חנן בן ארי? רבים מהגולשים חשבו שעדיף להשקיע את הכסף במטרות אחרות, ויש שסבר שמותר פעם בשנה ליהנות ולשמוח, ולא יזיק אם יגיעו להופעה אמנים מפורסמים.
קראו גם:
"תביאו זמר אמיתי כמו יוסי עדן ולא את אלה שלא רואים שום דבר חוץ מכסף", כתב אחד הגולשים. אחרת כתבה שהיא מעדיפה "שכל הכסף ילך למשפחות נזקקות. מבידוד לבידוד חלקם איבדו פרנסה", ותושב אחר הוסיף וכתב: "תשקיעו את הכסף של יום העצמאות במשפחות מעוטות יכולת".
גולש נוסף ציין כי, "מצווה גדולה לחגוג את יום העצמאות, אפשר להביא זמר מרכזי אחד ושלל פעילויות אחרות", ותושבת אחרת הציעה: "לפני החגיגות למדו את הילדים על מלחמת השחרור ושאר המלחמות".
ובכל זאת, איזה זמרים הייתם רוצים לראות על במות הבידור?
בראש הרשימה נמצאים אייל גולן ועדן בן זקן, אחריו מככב בבקשות הגולשים, הזמר חנן בן ארי ויש מי שביקש לראות גם את איתי זבולון, רביד פלוטניק ויסמין מועלם.
מסכימים? רוצים להציע מישהו אחר? כתבו לנו בעמוד הפייסבוק של "מיינט באר שבע והנגב".
פנינו לשמוע מה אומרים על הבקשות בעיריית באר שבע, מבטיחים לעדכן בתשובה שלהם.