אם מישהו הזדקק לעוד הוכחה לתחושת הבלבול ואי הוודאות השוררים בנוגע לפתיחת מוסדות החינוך, הגיעה אמש (שני) התשובה בשתי הודעות שהוציאה עיריית באר שבע.
1 צפייה בגלריה
הילדים והמסכים בימי קורונה
הילדים והמסכים בימי קורונה
הילדים והמסכים בימי קורונה
(צילום: shutterstock)
בהודעה הראשונה בישרה העירייה על חידוש הלימודים הבוקר (שלישי) בשכונת רמות ושכונה ו' כולל הצהרונים, זאת בנוסף ללימודים שהחלו בתחילת השבוע בשכונות נווה זאב וסיגליות. שעה לאחר מכן, הודיעה העירייה כי מוסדות החינוך בשכונות נווה זאב וסיגליות יסגרו, וזאת לאור הנחיות משרדי הבריאות והחינוך, בשל השינוי בצבען מצהוב לכתום.
קראו גם:
הורים רבים הגיבו בזעם וביקרו קשות את ההחלטה. "די לביזיון ולבושות, הרסתם דור שלם של תלמידים, לא היה סגר אפילו שעה אחת, מתעללים בילדים שלנו" אומרת אתי ועקנין, ששני ילדיה לומדים בבית ספר יסודי בנווה זאב, ומוסיפה בכעס: "איפה שיקול הדעת, מה הם חושבים שהילדים שלנו רובוטים?".
תגובות רבות של הורים בעמוד הפייסבוק הרשמי של העירייה, העידו על כעס רב של ההורים. "המצב ממש גרוע, ילדים סובלים בלי גן, הורים לא יכולים לעבוד, מה יהיה? מי ייתן לנו תשובות?", כתבה תושבת העיר. "רק אתמול הילדים חזרו אחרי תקופה ארוכה, זה כל כך לא הוגן לבלבל ולשגע אותם ככה", כתב תושב אחר.
העירייה הודיעה, כי בפנייה לבכירי משרד הבריאות ניתן דגש והתנגדות על הבעייתיות בסגירה חוזרת של מוסדות החינוך, לאחר יומיים בלבד. "סגירה אשר תוסיף על פגיעה בילדים ובילדות, תקשה עוד על ההורים ועל הצוותים החינוכיים", נאמר בהודעת העירייה.
ובשורה התחתונה: הלימודים במסדות החינוך בשכונות נווה זאב וסיגליות לא יתקיימו. בשכונת רמות ושכונה ו' יפתחו הבוקר הלימודים מאחר והשכונות עונות לקריטריונים שנקבעו ומוגדרות כצהובות, מדובר בחידוש לימודים בגני הילדים, בתי ספר כיתות א' - ד', מעונות היום שח חברת 'כיוונים' וכן הצהרונים.
לעדכונים - חדשות באר שבע