בין אם אתם סטודנטים או לא, אין ספק שאת קבוצת הפייסבוק BGU CONFESSIONS אתם חייבים להכיר.
הקבוצה, שמטרתה לאפשר לכותביה להתבטא באופן אנונימי, מציגה זווית ראיה מיוחדת ומצחיקה במיוחד על ההווי הסטודנטיאלי בבירת הנגב.
1 צפייה בגלריה
סקס אהבה בני זוג נשיקה
סקס אהבה בני זוג נשיקה
וידויים נועזים
(צילום המחשה: shutterstock)
מדובר בקבוצה המונה מעל ל-16 אלף עוקבים, מאגדת בתוכה סטודנטים בהווה ובעבר, סטודנטים ממוסדות לימוד אחרים ותושבים סקרנים ששמחים לשמוע ולכתוב וידויים מרתקים ומצחיקים על החיים בבירת הנגב.
בסוף השבוע שעבר החליטו מנהלי הדף, שפרטיהם נשמרים באנונימיות, להפוך את הקבוצה לעמוד היכרויות לרגל חג האהבה.
"כבר תקופה ארוכה שאנחנו רואים עליה בכמות הוידויים של אנשים שאומרים שהם בודדים ועצובים", מספרת דנה (שם בדוי) על הרעיון מאחורי הפרויקט המיוחד. "הרבה סטודנטים שלחו לעמוד וידויים בהם ביקשו שנמצא להם מישהו או מישהי שנדלקו עליהם. הרבה גם כתבו על שברון לב שחוו. הרגשנו שהאווירה עצובה מידי ליום האהבה ורצינו איכשהו לשפר את רגשות העוקבים", היא אומרת.
קראו גם:
"החלטנו לקחת את מחלקת האבידות והמציאות של הקונפשנס ולטפל בה. כתבנו שאלון שמורכב מהרבה שאלות שעולות אצל המגיבים וגם שאלות שיעשעו את העוקבים ופשוט קיווינו לטוב".
תומר (שם בדוי), מנהלת נוספת בדף, מספרת על ההיענות. "חשבנו שלא יהיה שיתוף פעולה אבל לשמחתנו, ולצערנו, תוך פחות מ-24 שעות נאלצנו לסגור את הטופס כי לא עמדנו בכל הפניות", היא מסבירה.
"מאות סטודנטים פנו אלינו ומנהלת שהגתה את הרעיון ישבה עד 3 לפנות בוקר כדי לשדך בין הצדדים לפני הולנטיין. אחרי שהסתיימו השידוכים דיווחנו לצדדים על ההתאמות שלהם. משם נקווה שיהיו לנו עודפים של שליש גן עדן".
יש מערכות יחסים שיצאו מהקבוצה באופן כללי?
"אני מכירה אנשים שהתחברו דרך הקבוצה ויצאו אחר כך לכמה דייטים. יש לנו פלטפורמת היכרויות שקוראים לה 'פינת אבידות ומציאות' כשהקונספט הוא מתוודים שמנסים לאתר את הבחורה שנתקלו בה בפארק הסופרים או החתיך שרץ על רגר".
דנה מוסיפה: "את החבר הנוכחי שלי הכרתי דרך קבוצת צ'אט בפייסבוק שפתח אחד המגיבים הקבועים בדף. הוא הוסיף הרבה מגיבים קבועים אחרים מהדף. הקבוצה התפתחה והכרנו שם. הוא סיפר לי שראה אותי לפני כן בתגובות ושנראיתי לו כשרלטנית שמבלבלת את השכל".
משתתפי הפרויקט קיבלו במהלך 24 השעות האחרונות את ההתאמות שלהם על פי השאלונים שמילאו, ומנהלי הקבוצה מקווים שבקרוב יוכלו לראות דייטים מרתקים שהכירו בזכות עמוד הוידויים.
"יש משהו הרבה יותר אותנטי בעמוד הזה", מסכמת תומר. "השתדלנו לעשות את המקסימום עבור כל אחד ואחת מהמגיבים. הגרלנו גם בקבוק יין בין המגיבים שיהיה להם לפינוק בדייט" ודנה מוסיפה, "גם אם לא ייצא מכאן איזה זוג לחתונה, אנחנו נשמח לשמוע בוידוי מרתק על לילה סוער בין הצדדים. ואז נדע שעשינו את שלנו".