סיוט באחד מיישובי רמת הנגב: לפני עשרה ימים, בלילה שבין שישי לשבת, כאשר בני משפחה של תושבי אותו יישוב סיימו את ארוחת השבת ופרשו לשנת לילה. קצת לאחר חצות פרצו שלושה צעירים רעולי פנים מהכפר הבדואי ביר הדאג' לבית המשפחה, נכנסו לחדר הילדים, האירו בפנס על הילדים שישנו אותה שעה בחדרם ועל פי החשד תקפו מינית את הילדה בת העשר. למשמע צעקותיה של הילדה, התעוררו הוריה, ובינתיים שלושת האלמונים הספיקו להימלט. לאחר מספר ימים הם נעצרו על ידי המשטרה, כאשר ניסו לפרוץ למתקן חקלאי באזור.
1 צפייה בגלריה
מין תמורת אלפי שקלים
מין תמורת אלפי שקלים
פרצו לבית וביצעו על פי החשד עבירות מין בבת ה-10
(צילום: shutterstock)
"זה היה חלום בלהות", סיפר אביה של הילדה, "רעולי פנים, בני מוות, עושים לילדה בת עשר את מה שעושים כשהיא שוכבת במיטתה עם שמלת השבת שלה במקום הכי בטוח בעולם ואתה מבין שאם הייתי יורה, אני הייתי אשם. מדובר בחוסר משילות. זו הפקרות. אם הייתי יורה, הייתי בכלא. משהו דפוק במלחמה בפשיעה. יש אנרכיה מוחלטת. לא יכול להיות שעבריינים עושים מה שהם רוצים ולי אין אפשרות להגן על עצמי".
קראו גם:
"במשך השנים האחרונות", אמרה הבוקר למיינט באר-שבע באת כוחה של משפחתה של הילדה, עו"ד רוני אלוני-סדובניק, "הנגב נכבש על ידי פלנגות של בדואים, ארגוני פשע לאומנים, שמנסים לסלק את המתיישבים היהודים בנגב מאדמותיהם. הם מעורבים בסחר בסמים, הברחות נשק, פריצה לבסיסי צה"ל, השתוללות בכבישים. הם לא בוחלים בשום אמצעים. פריצות וגניבות ממשקים חקלאיים באזור הנגב כבר הפכו לשגרה. זו הפכה להיות בעיה שהמשטרה לא מסוגלת להתמודד אתה. מדובר באלפי מקרים, שרובם בכלל לא מדווחים למשטרה מתוך ייאוש של תושבים שמרגישים מופקרים לגורלם. הגיע הזמן שהצבא ייכנס לגזרה הזו ויטפל בסוגיה הזו.
"הגיע הזמן למבצע צבאי של ממש לחיסול הפוגרומים ביהודים וברכושם, פוגרומים בנשים, בילדות, בכבוד הפרט והקבוצתי. במקרה הנוכחי מדובר בארוע פלילי על רקע לאומני. אונס ילדה יהודיה, שישנה בבית שלה, בחדר שלה, הוא פשע מלחמה לפי הגדרת מועצת הביטחון של האו"ם. לא ייתכן שמתיישבים יפחדו להגן על עצמם, על משפחתם ועל ביתם מפני פורעי חוק".
שלושת החשודים במעשה, תושב הכפר הבדואי ביר הדאג' בן 21 ושני נערים בני 16 ו-17, תושבי הפזורה הבדואית באזור נווה מדבר, נעצרו בשבוע שעבר במהלך פעילות של צוות חקירה מיוחד שהוקם בתחנת דימונה יחד עם יחידת מג"ן. השלושה נעצרו לאחר שהתפרצו למתקן חקלאי באשלים כשברשותם נמצאו כלי פריצה. במהלך חקירתם עלה החשד כי הם לא רק חשודים בסדרת מעשי התפרצות לבתי מגורים ובתי עסק באזור הדרום, כי אם גם בביצוע עבירת מין בילדה בת העשר בעת שזו ישנה בביתה. מעצרם של שלושת החשודים הוארך על ידי בית משפט השלום בבאר-שבע עד יום חמישי הקרוב.