מזה כשנתיים עומד האמפיתיאטרון הענק בבאר שבע סגור ושומם. משבר הקורונה שגרם ללא מעט אירועים להידחות ולהתבטל, ואי הוודאות לגבי החזרה לשגרה בעקבות הנגיף הסיני, הפכו עם הזמן את המתחם העצום והיפה לשטח נטוש ומוזנח.
3 צפייה בגלריה
אמפי באר שבע. שבעה מופעים בעשרה ימים
אמפי באר שבע. שבעה מופעים בעשרה ימים
אמפי באר שבע. שבעה מופעים בעשרה ימים
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
עכשיו, סוף סוף, אפשר לבשר שהאמפי מתעורר לחיים. איתי לוי, עידן עמדי, ישי ריבו, זהבה בן, נתן גושן, חנן בן ארי ועדן חסון - כולם מהבכירים והמבוקשים בתעשיית המוזיקה הישראלית, וצפויים להגיע לאמפי הענק, והכל בעשרה ימים בלבד.
אך מסתבר שהדרך להכרזת 'סולד-אאוט' על ההופעות עדיין רחוקה. מבדיקה שערכנו באתר 'שפע הפקות', שאמונה על מכירת המופעים, עולה כי לא מעט כרטיסים נותרו בקופות לכלל ההופעות. למעט יציע הישיבה התחתון המרכזי בהופעותיהם של איתי לוי (3.5), חנן בן ארי (12.5) ועדן חסון (13.5), עדיין ניתן לרכוש לא מעט כרטיסים לכלל היציעים השונים.
3 צפייה בגלריה
ישי ריבו. יגיע לאמפי באר שבע
ישי ריבו. יגיע לאמפי באר שבע
ישי ריבו. גם בבאר שבע וגם בדימונה
(צילום: דניאל כהן)
"ראינו את הפרסומים ברשתות החברתיות השונות ומאוד שמחתי על מגוון ההופעות", אומרת דנה, תושבת העיר. "נכנסתי לאתר המכירה להזמין כרטיסים, והתאכזבתי לראות שהמחירים הם 159 שקל לכרטיס לכלל היציעים, לפני עמלת רכישה באינטרנט. תכננתי ללכת עם בעלי והילד, אבל המחיר לשלושה כרטיסים הוא כמעט 500 שקלים לפני אוכל ושתייה. מאכזב מאוד", הוסיפה.
3 צפייה בגלריה
זהבה בן. זוכת האח הגדול חוזרת להופעה בעיר ילדותה
זהבה בן. זוכת האח הגדול חוזרת להופעה בעיר ילדותה
זהבה בן. זוכת האח הגדול חוזרת להופעה בעיר ילדותה
(צילום: רותם לבל)
"ציפינו שאחרי השנה הזו ואחרי שלא היו אירועי עצמאות בעיר, דווקא יבואו לקראתנו", הוסיף איתן, תושב מאוכזב נוסף. "אבל למרות זאת בחרו להביא את ההופעות רק לחלקים מציבור התושבים בעיר. נצטרך למצוא פתרונות אחרים במקומות אחרים שבהם המחירים סבירים יותר לכרטיס".
יצויין כי מבדיקה שערכנו ב'מיינט באר שבע', עולה כי הופעה של ישי ריבו, יחד עם הזמר עקיבא תורג'מן (אגם דימונה, 3 במאי) הוצאה למכירה בעלות של 120 שקל לכרטיס ביציע התחתון ו100 שקל ליציע העליון.
מחברת 'כיוונים' נמסר בתגובה:
אנו שמחים על האפשרות לחזור לשגרה ולקיים אירועים ומופעים לרווחת התושבים. סדרת המופעים באמפי הינה יריית הפתיחה לרצף אירועים ופעילויות המתוכננים להתקיים במהלך הקיץ, חלק מן האירועים יהיו פתוחים לקהל ללא תשלום ואחרים, במחיר מסובסד (שני במוזאון, לדוגמא). חשוב לציין כי גם סדרת המופעים באמפי הינה במחיר דומה למחירי השוק. בכל מקרה, עיריית באר שבע וחברת כיוונים שוקדות על בניית תכנית עשירה ומגוונת, אשר תכלול אירועים, מופעים ופסטיבלים שיתקיימו בכל רחבי העיר ויותאמו למגזרים השונים. כמובן, הכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.