הלילה (בין ראשון לשני) בחצות, שני רעולים פנים מצוידים במוטות ברזל נכנסו לפיצריית "רומא" ברחוב גוש עציון בשכונה ג' בבאר שבע, איימו על העובדים ושדדו כ- 2,000 שקלים מהקופה. באותה שעה היו במקום עובדי הפיצרייה וארבעה לקוחות שישבו בכניסה ולא הבינו בתחילה מה קורה.
2 צפייה בגלריה
שוד בפיצרייה - מתוך מצלמות האבטחה
שוד בפיצרייה - מתוך מצלמות האבטחה
שוד בפיצרייה - מתוך מצלמות האבטחה
(.)
קראו גם:
מספר בעל המקום בר נבון: "שני השודדים נכנסו ומיד דרשו את הכסך מהקופה. אחי הקטן עמד באותו זמן ולא הפריע להם. הם לקחו את הכסף ואחרי זה נכנסו למטבח ואמרו שהם מחפשים כפפות לשוד הבא, הם איימו שאם נזוז יהרגו אותנו". שני רעולי הפנים הסתלקו מהמקום ודקות ספורות אחר כך כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות.
נבון עדיין לא נרגע מהלילה הסוער שעבר. "זה מצב מפחיד ומטורף, אף עובד לא רוצה לעבוד כאן, גם לקוחות חוששים להגיע, לאיזה מצב הגענו? זו פגיעה קשה בעסק שלי", הוא אומר.
יש לציין שאירוע זה מצטרף לאירועים אלימים אחרים שהיו בשכונה ג' בשבועות האחרונים. לפני שבועיים נשדד בעל סופר לא הרחק ממקום הפיצרייה, אירוע שבו נזקק אחד הלקוחות לטיפול בבית החולים.
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
אורטל פרלמן שמואלי וג'ולי קייט, מראשי הפורום לקידום הנגב, מסרו בתגובה לשוד: "מדובר באירוע מחריד ששוב פעם גורם לכולנו לתהות לאן נעלמה המשילות בנגב. לא יכול להיות שעבריינים ירימו ראש וגורמי אכיפת החוק יעמדו מולם בפה פעור. החזרת המשילות לנגב היא לא זכות, אלא חובה. מגיע לילדינו עתיד בטוח. די להפקרות בדרום".
2 צפייה בגלריה
פיצריית רומא בשכונה ג'
פיצריית רומא בשכונה ג'
פיצריית רומא בשכונה ג'
(צילום: פרטי)
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב