2 צפייה בגלריה
בנייני הרכבת ברחוב שז"ר | צילום: ראדקו התחדשות עירונית
בנייני הרכבת ברחוב שז"ר | צילום: ראדקו התחדשות עירונית
בנייני הרכבת ברחוב שז"ר | צילום: ראדקו התחדשות עירונית
חברת ראדקו התחדשות עירונית מקבוצת רפאלי מדווחת על סיום שלב החתמת הדיירים על הסכם לביצוע פרויקט פינוי בינוי ברחוב זלמן שז"ר 5-25 במרכז העיר באר שבע.
עפ"י התוכנית עתידה החברה להרוס שלושה בניינים ובהם 92 דירות ובמקומם ייבנו מאות יח"ד בשילוב של מגדלי מגורים עם בנייה רוויה נמוכה, יחד עם שטחי מסחר ומשרדים, בעיצוב ייחודי פרי תכנונו של האדריכל רני זיס. הפרויקט נהנה ממיקום אטרקטיבי במרכז העיר וקרבה לאזורי העסקים. הדיירים עתידים, עפ"י ההסכם עם החברה לקבל דירה חדשה, שתכלול ממ"ד, מרפסת, וחניה תת קרקעית.
הפרויקט החדש יכלול מגוון רחב של דירות בגדלים וסוגים שונים החל מדירות 2 חד' עד דירות יוקרה של 5 חדרים, פנטהאוזים יוקרתיים וייחודיים.
ננה חן מנכ"לית ראדקו התחדשות עירונית מקבוצת רפאלי: "חברת ראדקו התחדשות עירונית, שמה לה למטרה, לבצע פרויקטי התחדשות עירונית בפריפריה. אנו רואים ערך עליון, בשיפור איכות החיים של תושבים המתגוררים מחוץ לאיזורי הביקוש.
"אנו שמחים שהדיירים, נתנו בנו אמון ואפשרו לנו לתכנן בעבורם את דירתם החדשה. כולנו תקווה שההליכים התכנוניים יתקדמו בקצב משביע רצון לטובת דיירי המתחם והעיר באר שבע כולה".