פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה אזרחית בשם משרד הביטחון על סך כ-16 מליון שקל, כנגד החברה המפעילה והבעלים של 'הפורום' בבאר שבע וחברת הביטוח של המועדון. כל זאת בגין פציעתה של דורון גנון, במועדון, במרץ 2015, בעת שהייתה חיילת בשירות סדיר. בעקבות המקרה, נותרה דדון נכה בשיעור של מאה אחוז.
על פי כתב התביעה, ב-28 במרץ 2015, בסמוך לשעה 2:30, שהתה החיילת במועדון הפורום, ובעת שישבה על טריבונה, נפל עליה מגובה אדם שזהותו אינה ידועה. הנתבעים, כך נטען, לא דיווחו על התאונה למשטרת ישראל או מגן דוד אדום, והנפגעת פונתה לבית החולים באמבולנס אשר פינה שיכורים.
1 צפייה בגלריה
מועדון לילה. אילוסטרציה: pixabay
מועדון לילה. אילוסטרציה: pixabay
מועדון לילה. אילוסטרציה: pixabay
בנוסף נטען כי הנתבעים לא עדכנו את החובשים באמבולנס כי הנפגעת סובלת מפגיעת ראש, ולפיכך טולטלה הנפגעת וצווארה לא קובע כנדרש. כתוצאה מהתאונה, הנפגעת נחבלה באופן קשה בצווארה, ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, בו אושפזה ואובחנה כסובלת משברים ב-3 חוליות בעמוד השדרה הצווארי, והיא הפכה למשותקת ונכה בשיעור של 100 אחוז נכות.
בתביעה מבקש משרד הביטחון להשיב לו את הכספים שנדרש לשלם לנפגעת שנפצעה בארוע בהיותה חיילת, על פי חוק שיקום הנכים בגין כאב וסבל לרבות בגין ימי אשפוז, הפסד כושר השתכרות בעתיד, הפסד פנסיה, עזרת צד ג' בעתיד, הוצאות אשפוזים וטיפולים רפואיים ופארה-רפואיים לסוגיהם לרבות בדיקות טיפולים פיזיותראפיים, תרופות, ציוד רפואי והוצאות שיקום והוצאות ניידות.
המדינה טוענת בתביעה, כי הנתבעים פעלו ברשלנות ו/או בעצימת עיניים ו/או באדישות וכי לא נקטו באמצעי הזהירות שהיה עליהם לנקוט, ובשל כך נפצעה הנפגעת.
התביעה נסמכת, בין היתר, על הרשעתם של בעלי המועדון ושל החברה המפעילה בבית המשפט השלום בבאר שבע, בגין ניהול עסק ללא רשיון או היתר זמני. התביעה הוגשה ע"י עו"ד אורנה פורגש ועו"ד ניר גנצ'רסקי מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) בשיתוף חטיבת תביעות וביטוח באגף היועץ המשפטי של משרד הביטחון.
תגובת הפורום תפורסם כאשר תתקבל.