מהנדס עיריית באר שבע לשעבר, דימיטרי פיגאלנסקי, החל לעבוד באחרונה כמנהל תחום התכנון בחברת י.ח. דימרי, ודוחה את הטענות לגבי תקופת הצינון הנדרשת ממנו לפני המעבר לחברת הבניה בסקטור הפרטי. לטענתו הוא קיבל את האישורים כחוק.
על פי החוק, פיגאלנסקי נדרש לתקופת צינון של שנה, תקופה שקוצרה לבקשתו לשלושה חודשים על ידי הוועדה הדנה בהסדרי צינון. יש לציין כי דימטרי הודיע לגורמים בעירייה על כוונתו לעבור ולעבוד בחבר. י.ח.דימרי, שעיקר הבניה שלה מתמקדת בדרום, עוד כשעבד בעירייה.
כזכור, בחודש נובמבר 2018 הודיע פיגאלנסקי על החלטתו לפרוש מהעירייה לאחר 13 שנים בתפקיד מהנדס העיר. פיגאלנסקי התמנה לתפקיד מהנדס העיר לאחר פרישתו של אדריכל צבי טל יוסף ששימש כמהנדס עיר 12 שנים. כסגנו של טל יוסף, פיגאלנסקי היה אחראי על ביצוע פרויקטים הנדסיים ותשתיות ומבנה ציבור. בשנות עבודתו כמהנדס עיר, פיגאלנסקי קיבל החלטות מהותיות וכבדות משקל, שתי החלטות בולטות הן: פינוי עשרות משפחות מבניין ב 'כיכר קפלן' בשכונה א' לאחר שהכריז על המבנה כמסוכן.
החלטה שנייה שקיבל כחבר בוועדה לתכנון ובניה שדימטרי היה אחד מחבריה החשובים, היא הקמת מגדלי מגורים בחניון הגרנד קניון, החלטה שמעוררת התנגדות נחרצת בימים אלה.
ראש העירייה רוביק דנילוביץ' וצמרת העירייה, החמיאו לדימטרי על תפקדו כמהנדס העיר ועל חלקו החשוב בהתפתחות העיר באר שבע ובהתבססותה כמטרופלין הרביעי בגודלו בארץ.
בסוגיית תקופת הצינון, דימיטרי פיגלנסקי ביקש להבהירף "על פי המלצה של היועץ המשפטי של העירייה, ברגע שהחלטתי לעזוב את תפקיד מהנדס העיר, יכולתי לפנות לוועדה למתן היתרים לפי חוק שרות הציבור וכך עשיתי. בסוף התהליך פעלתי על פי ההחלטה של הוועדה, שאפשרה לי לעבוד בעירייה עד 30 באפריל 2019 ולהתחיל בחברת י.ח. דימרי החל מ-1 לאוגוסט (2019 י.ל)".
מחברת י.ח. דימרי נמסר בתגובה למינוי של דימיטרי פיגאלנסקי: "העסקתו של המנהל נעשתה על פי חוק ולפי הנהלים".