היום (שישי) הגיעו מתנדבי זק״א לנמל התעופה בן גוריון כדי לכבד את הכבוד האחרון של יוסף לוי שטבע השבוע באי קוזומול במקסיקו, יוסף שיצא לשחות עם כמה מחבריו ונסחף בזרם, לאחר שעות מצאו אותו כוחות ההצלה כשהוא ללא רוח חיים.
2 צפייה בגלריה
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
כשעה לפני כניסת השבת ליוו מאות מחבריו ובני משפחתו למנוחות את בחור הישיבה הצעיר יוסף לוי שטבע השבוע למוות בים בעיר קוזומל שבמקסיקו.
מיד עם קבלת הדיווח על מציאת גופתו של המנוח, פעלו שליחי חב"ד בקוזומל בראשותו של השליח הרב דוד קפלין, יחד עם מתנדבי זק"א בישראל ובחו"ל, בכדי לסייע למשפחה ברגעים הקשים ולהביא גופתו של המנוח לישראל כדי לקיים את ההלווייה עוד לפני כניסת השבת.
יהודה משי זהב יו"ר זק"א: "בשיתוף פעולה של מיטב העסקנים וגופים בישראל ובחו"ל שפעלו נמרצות מסביב לשעון להתגבר על הבירוקרטיה הקשה, הצלחנו להביא את גופת המנוח לישראל ביום שישי בצהריים, כדי להספיק את ההלווייה עוד לפני כניסת השבת.
"ברכות ותודות לחברת 'אל על' בראשותו של המנכ"ל גונן אוסישקין, ללשכת שר הפנים הרב אריה דרעי, לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שליח חב"ד בקוזומל הרב דוד קפלין, מפקד זק"א גוש דן מיכאל גוטוויין, הרב יעקב מנוסה, הרב אלי פולק מנכ"ל 'איחוד הצלה', ועוד רבים וטובים שעשו הכל למען 'כבוד המת".
2 צפייה בגלריה
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
בהלווייה העצובה שהתקיימה בבית העלמין החדש בבאר שבע הודה אב המנוח על ההתגייסות המדהימה של כל הגורמים בעזרה ובסיוע למשפחה.