אם אתם מתגעגעים לחוויית הקניות של פעם, לריחות, לטעמים ולאווירה המשלבת בין חדש לישן, אז זה הזמן לבקר בשוק העירוני המתחדש של באר-שבע, שממתג בימים אלה את יתרונותיו ומנסה להחזיר עטרה ליושנה.
2 צפייה בגלריה
קמפיין חוזרים לשוק. צילום: חברת ביינר כהן
קמפיין חוזרים לשוק. צילום: חברת ביינר כהן
קמפיין חוזרים לשוק. צילום: חברת ביינר כהן
ערב החזרה ללימודים וכשהחגים כבר מבצבצים בפינה, החל בימים אלה קמפיין פרסומי "חוזרים לשוק" ששיאו ביום ה' השבוע (22.8) בהופעות אמנים, מבצעי הטבות ואפילו הקמת מאהל בדואי ובו יתכבדו הלקוחות בקפה אסלי.
במסגרת הקמפיין, יחולקו חנויות השוק למסלולים לפי צבעים. צבע אדום כולל את חניות הדגים, בשר, קטניות ותבלינים. צבע ירוק: ירקות ופירות טריים. צבע כחול: פנאי ושוק - סטוק. וצבע חרדל ירכז את כל מוצרי האופנה והאקססוריז.
2 צפייה בגלריה
קמפיין חוזרים לשוק. צילום: חברת ביינר כהן
קמפיין חוזרים לשוק. צילום: חברת ביינר כהן
קמפיין חוזרים לשוק. צילום: חברת ביינר כהן
כדי ליצור אוירה של הפנינג ענק, הסימטאות יקושטו בדיגלונים, לדוכנים ולחניות יחולקו מדבקות וברקע יתנגן פסקול שיעורר את הקהל ויפיץ את חזון השוק לא רק כמרכז קניות קמעונאי, אלא כמוקד בילוי אותנטי ומזמין.
"זהו רגע היסטורי וחשוב שמסמן את נקודת המפנה", אומר אבינועם מימון, יו"ר וועד סוחרי השוק, שמתרגש לקראת האירוע השבוע. הקמפיין שיוצא לדרך, הוא קדימון לתכנית לשדרוג ופיתוח השוק העירוני בעלות של כ 50 מיליון שקל.