1 צפייה בגלריה
מאבטח. אילוסטרציה: shutterstock
מאבטח. אילוסטרציה: shutterstock
מאבטח. אילוסטרציה: shutterstock
"אני סובלת מכאבים, יש לי סיוטים בלילות, אני מרגישה מושפלת", מספרת אליס אלמליח תושבת באר שבע, שהתלוננה כי שומר בית הספר שבו לומד בנה תקף אותה וגרם לה לחבלות.
אלמליח (43) שמתגוררת בשכונת נווה זאב, משחזרת את מה שאירע ביום שני השבוע: "באותו יום הייתי אמורה לצאת מחוץ לעיר, על מנת לקחת את הילד מוקדם, התקשרתי למזכירה והודעתי לה שאני מגיעה בשעה 14:00. המזכירה אישרה לי שזה בסדר. הגעתי לשער בית הספר ואמרתי לשומר כי יש לי אישור והוא ענה 'אני יודע'. נכנסתי לקחת את בני תלמיד בבית הספר, ואז השומר חסם אותי ואמר לי ללכת למזכירות".
"השבתי לו שיש לי אישור לקחת את הילד. בשלב זה הוא התעקש, תפס אותי בחוזקה מהיד וגרר אותי בכוח וזרק אותי החוצה", מספרת אלמליח כשהיא נסערת, "הוא גרר אותי לעיני תלמידים והצוות החינוכי, מורים קראו לו 'תעזוב אותה' אבל הוא היה בשלו, ברגעים אלו חשתי חסרת אונים כולי כואבת והמומה. אני לא מוכנה לעבור לסדר היום על מה שעבר עליי, זה יכול לקרות לכל אחד, זו ממש בריונות לשמה".
אלמליח פנתה לטיפול רפואי ומיד לאחר מכן הגישה תלונה במשטרה על תקיפה וחבלה. שלושה ימים לאחר התקרית ואלמליח לא נרגעה מהסיטואציה שעברה: "תבין, לא התפרעתי ולא השתוללתי אני רחוקה מהדברים האלה, פשוט עברתי השפלה נוראית הצוות שם ממש המום ממה שקרה. יש לי כאבים חזקים ואני בקושי מתפקדת".
דובר משטרת מרחב הנגב, רב פקד זיוון פריידן מסר :"בעקבות התלונה נפתחה חקירה אשר ממצאיה יועברו לעיון התביעה".
דובר העירייה אמנון יוסף מסר בתגובה: "הנושא נמצא בחקירת משטרה. נפעל מול חברת האבטחה בעניין בהתאם לממצאי החקירה".