1 צפייה בגלריה
צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock
כתב אישום הוגש היום (רביעי) על ידי הפרקליטות כנגד תושבת ירושלים, הנאשמת שניצלה את טוב לבה של קשישה תושבת באר שבע שהכניסה אותה לביתה ונתנה לה לאכול.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות בא כוח הפרקליטות עו"ד אביב דמרי, בתחילת החודש, נכנסה הנאשמת לביתה של הקשישה שהיה פתוח באותו זמן וביקשה אוכל. הקשישה הזמינה את הנאשמת לשבת בשולחן האוכל, ניגשה אל המטבח והגישה לה אוכל חם.
בזמן שישבו השתיים בפינת האוכל, הבחינה הנאשמת כי בהליכון של הקשישה מונח ארנק ומעליו עיתון. אז, כך על פי כתב האישום, קמה הנאשמת ממקומה, לקחה את הארנק ודחפה את הקשישה שישבה מולה. כתוצאה מהדחיפה, נפלה הקשישה ארצה והנאשמת ברחה מהבית עם הארנק, אשר הכיל 1,000 ש"ח.
בנה של הקשישה, שישן באותה עת בבית, התעורר למשמע צעקותיה לעזרה של אמו והחל לרדוף אחר הנאשמת עד שתפס אותה באמצע הרחוב. אולם מכיוון שרצה לשוב ולעזור לאמו, ביקש הבן מאדם שהכיר וראה במקום, כי ישמור על הנאשמת, אך זאת ברחה יחד עם הארנק והכסף.
הנאשמת קשרה את עצמה לאירוע ולנוכחות בבית, אך טוענת כי לא ביצעה את השוד. כתב האישום מייחס לה ביצוע עבירת שוד ובפרקליטות מבקשים לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.
בבקשת המעצר צוין, כי "הנאשמת שדדה קשישה, בהיותה טרף קל עבורה, כשהיא תוקפת וגונבת את ארנקה בתוך ביתה. מעשיה של הנאשמת מבוצעים דווקא, ולמרות כל כוונותיה הטובות של הקשישה שרצתה לתת אוכל לנאשמת, ולמעשה זאת השיבה לה בביצוע שוד אלים".