לא מעט סטודנטים מסתובבים ברחבי באר שבע כשהם כועסים מאוד. לדבריהם משטרת באר שבע מנסה למנוע מהם לערוך מסיבות הסטודנטים .
היום בערב (ד') אמורה הייתה להתקיים מסיבת סטודנטים בשם "מסיבת רמזור" בחצר אחד הבתים בעיר. המארגנים כבר קנו אלכוהול ואביזרים מיוחדים למסיבת הקונספט, אך לדבריהם ביום שני העניינים החלו להסתבך.
אחד ממארגני המסיבה סיפר כי בבוקר צלצל אליו אדם שהתעניין לגבי קניית כרטיסים: "התקשר אליי אדם ששאל כמה שאלות על כרטיסים למסיבה. אחרי זה הוא שוב התקשר, הפעם הזדהה כשוטר ואמר שיש לו עדות שלי שאני עושה מסיבה עם כרטיסים. הסברתי לו שזו מסיבת בית, ושהכרטיסים הם רק לצורכי כיסוי עלויות האלכוהול והאביזרים. הוא איים שהוא יסגור לנו את המסיבה ושיישלח צו סגירה לבית המשפט".
לטענת מארגני המסיבות, למחרת שוב התקשר האיש ושאל שאלות לגבי הכרטיסים, ושוב כמה שעות לאחר מכן הזדהה כשוטר. "בהתחלה הוא לא הזדהה ושאל 'אם מגיעים שלושה חברים שהם לא סטודנטים הם ייכנסו?', ואמרנו שזו מסיבה סגורה לסטודנטים. אחר כך הוא הזדהה, ואמר לנו שזו מסיבה לא חוקית. הוא התעקש שיש מכירת כרטיסים, ושהוא מסתמך על זה שאלף איש אישרו הגעה בפייסבוק".
המארגנים, שחששו שהמסיבה תיסגר בדיוק כמו שאירע לפני חודש במסיבה בשכונה ד', החליפו את מיקום המסיבה לשטח מאושר על ידי המשטרה. "נראה שהמשטרה מנסה להתלבש על מסיבות הסטודנטים ולסגור את כולן. זה מבאס אותך לנסות ולהרים מסיבה בכלל", טענו.
במשטרה, לעומת זאת, הסבירו כי ההחלטה על אישור מסיבה נובעת משיקול של ביטחון הציבור. לדבריהם כל מסיבה שנמכרים בה כרטיסים מצריכה אישורי בטיחות: "ברגע שמסיבה הופכת מעניין פרטי לעסק זה מחייב רישוי מהיבטים של ביטחון הציבור".
"לאחרונה אנחנו רואים עלייה בתלונות על רעש ופועלים בנושא. למרות זאת אנחנו לא ממהרים לסגור כל דבר, ואם אדם עושה מסיבה באופן פרטי וצורה חוקית זה בסדר. ברגע שזה הופך למשהו גדול מימדים ולא באופן פרטי - צריכים אישורים בהתאם", מסרו.