נסיעה מהגיהנום: שני תושבי תל שבע, בני 18 ו-20, מואשמים בחטיפת ותקיפת נערה כבת 15.
2 צפייה בגלריה
הזמין את הנערה לבייביסיטר מדומה
הזמין את הנערה לבייביסיטר מדומה
(צילום המחשה: canva)

מכתב האישום, שהגיש היום (ה') עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע, עולה כי לפני כשלושה שבועות, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה הנערה עם אחיו של אחד הנאשמים לתחנת דלק בבאר-שבע.
בשל תקר בגלגל, ביקש האח מהנאשמים להגיע לתחנת הדלק. לאחר שהנאשמים סייעו לו, הסיע האח את הנערה לביתה ועזב את המקום. בטרם עלתה הנערה לביתה הגיעו הנאשמים ברכבם ולאחר ששוחחו איתה היא עלתה עימם לרכבם.
על פי הנטען בכתב האישום, הנערה והנאשמים נסעו ברכב ברחובות באר-שבע ובהתאם לבקשת הנערה הם נסעו לאסוף את חברתה של הנערה מביתה. לאחר שאספו את החברה התפתח דין ודברים בין החברה לבין הנאשמים בשפה הערבית. בסמוך לכך, ביקשה החברה שיורידו אותה בביתה.

2 צפייה בגלריה
האב ישב לצדה של הנערה
האב ישב לצדה של הנערה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

כאשר הגיעו לביתה ירדה החברה מהרכב בעוד הנערה, שלא הצליחה לפתוח את הדלת, נשארה ברכב. בשלב זה, כך על פי הנטען בכתב האישום, החל אחד הנאשמים בנסיעה וזאת למרות בקשותיה של הנערה כי יחזיר אותה לביתה.
כשהבחינה הנערה, כי אותו נאשם לא מתכוון לחזור, היא פתחה את דלת הרכב ובתגובה הנאשם השני משך בשיערה והנאשם בן ה- 20 היכה אותה ברגלה. הנערה המשיכה לדרוש משני הנאשמים לעצור את הרכב תוך שהיא מושכת את מפתח הרכב ומשליכה לעבר הנאשם שהיכה אותה כוס שתייה.
בתגובה, שני הנאשמים המשיכו להכות את הנערה על מנת שתחדול מהתנגדותה. בין היתר, כך על פי כתב האישום, דחף הנאשם בן ה-20 את ראשה של הנערה לכיוון החלון, מה שגרם לה לדמם מאפה.
הנאשמים, כך על פי כתב האישום, המשיכו בנסיעתם עד שהגיעו לתחנת דלק ברמת חובב, שם הם הורידו את הנערה מהרכב וברחו מהמקום.

קראו גם:

חקירת משטרת מרחב הנגב הובילה למעצרם של שני הנאשמים בתום החקירה הועבר התיק לפרקליטות שגיבשה נגד הנאשמים כתב אישום המייחס להם עבירות של חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות.
לכתב האישום צורפה גם בקשת הפרקליטות לבית המשפט להורות על הארכת מעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.
"מעשיהם של המשיבים (הנאשמים)", נאמר בבקשת הפרקליטות, "אשר בוצעו בצוותא חדא כלפי המתלוננת, מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור, שכן מדובר במעשה חטיפה שבוצע באלימות ופגע קשות בתחושת הביטחון של המתלוננת".