כאב וצער בבאר-שבע הבוקר (יום ג') עם היוודע מותה של ליאורה ארגמני ז"ל, אמה של נועה שנחטפה לעזה ושוחררה, שנפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.
1 צפייה בגלריה
ליאורה ארגמני ובתה נועה
ליאורה ארגמני ובתה נועה
ליאורה ארגמני ובתה נועה
(צילום: פרטי)

ליאורה, בת 61, היתה מאושפזת בבית החולים איכילוב בתל אביב ונלחמה בשארית כוחותיה כדי לפגוש את בתה נועה שנחטפה ממסיבת הנובה לרצועת עזה. בין היתר פרסמה סרטונים שקראו לשחרר את בתה כדי שתזכה לפגוש אותה בפעם האחרונה.
נועה חולצה מהשבי במבצע הנועז "ארנון", לאחר שהוחזקה בדירה במחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז רצועת עזה. עם שחרורה, היא עודכנה על מצבה הקשה של אמה והתאחדה עימה בבית החולים. ליאורה הספיקה להגשים את משאלתה וחלומה לפגוש את בתה האהובה לפני שתלך לעולמה.
משפחת ארגמני מתכוננת ללוויה של ליאורה שתיערך הערב בבית העלמין החדש בבאר-שבע.
עם היוודע דבר מותה של ליאורה ארגמני ז"ל, נמסר מהמטה להחזרת החטופים והנעדרים, כי "מטה המשפחות מרכין ראש בצער עמוק על פטירתה של ליאורה ארגמני, אמה של החטופה ששוחררה, נועה ארגמני. ליאורה נאבקה במחלת הסרטן במשך תקופה ארוכה ובזמן שנועה היתה בשבי סיפרה כי משאלתה האחרונה היא לראות את בתה לפני מותה. בימים האחרונים זכתה להיות לצד בתה נועה ולצד בני משפחה נוספים. יהי זכרה ברוך".
ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', שיתף בעמוד הפייסבוק וציין כי "העיר באר-שבע אבלה וכואבת עם היוודע הבשורה על מותה של ליאורה ארגמני ז"ל, תושבת העיר באר-שבע, אמה של נועה ארגמני. אנו משתתפים בצערם הכבד של יעקב ונועה, משפחתם ויקיריהם. יהי זכרה ברוך".

קראו גם:

מבית החולים איכילוב בתל אביב נמסר היום: "ליאורה ז"ל העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".