נסיעה בקו עירוני בבאר שבע הפכה לאירוע מפחיד ומעורר קבס כאשר אחד הנוסעים החל להשתולל, לירוק, לאיים על שאר הנוסעים ולקינוח - פתח את מכנסיו והטיל את מימיו מול עיני הנוסעים ההמומים.
1 צפייה בגלריה
הנוסעים נדהמו
הנוסעים נדהמו
הנוסעים נדהמו
(צילום המחשה: shutterstock)
התקרית הלא נעימה, בלשון המעטה, התרחשה לאחרונה באחד הקווים העירוניים בבאר שבע סמוך לשעה שלוש אחר הצהריים. גבר (38) בעל עבר פלילי, שהשתחרר שלושה חודשים קודם לכן ממאסר בגין תקיפת שוטרים, החל להתפרע.
קראו גם:
הנוסע התנהג בבריונות, ירק לכל עבר וקילל את הנוסעים. "הנהג עצר את האוטובוס, וביקש מהנוסע לרדת", תואר האירוע בהמשך בבית המשפט, ואז לפי המתואר - "הנוסע סירב, ובתגובה, נשכב על הכיסא, הוציא את איבר מינו והתחיל להשתין בתוך האוטובוס".
הנהג לא התמהמה והזמין את המשטרה. אך האירוע לא הסתיים בכך. שוטרת ופקח של השיטור העירוני עלו לאוטובוס, וביקשו מהנוסע לרדת. "הנוסע סירב, ונאחז במוט על מנת למנוע מהם להוריד אותו ונשכב על הרצפה", תואר בדו"ח האירוע. כאשר הוצא הנוסע לרחוב, החל לבעוט בשוטרת, עד שהפיל אותה על המדרכה.
האיש נעצר, והוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של תקיפת השוטר והפקח. בכתב האישום לא הוזכרו המעשים שבוצעו בתוך האוטובוס, שהיה מלא בנוסעים. יחד עם זאת האיש נעצר עד למתן החלטה אחרת בעניינו, נוכח העובדה שבעברו מספר עבירות של הפרת צווים, והרשעות פליליות בעבירות אלימות, והוא אף ביצע מספר תקופות מאסר.
לעדכונים - חדשות באר שבע