אוניברסיטת בן גוריון טיפסה בימים אלה בדירוג האוניברסיטאות המובילות בעולם היזמות אל המקום ה־44 מבין 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם, המכשירות מייסדי חברות יזמות וסטארט־אפ במסגרת תוכניות יזמות בתואר ראשון.
1 צפייה בגלריה
אניברסיטת בן גוריון. מקום טוב בצמרת העולמית
אניברסיטת בן גוריון. מקום טוב בצמרת העולמית
אניברסיטת בן גוריון. מקום טוב בצמרת העולמית
(צילום: הרצל יוסף)
הדירוג, שנערך מדי שנה על ידי חברת המידע העסקי pitchbook, מבוסס על מספר המייסדים שחברותיהם קיבלו סבב ראשון של מימון בין השנים 2006־2021. על פי נתוני הדירוג, כ־314 מבוגרי האוניברסיטה גייסו בחברותיהם השונות סך של כ־8.3 מיליארד דולר.
הפעילות היזמית באוניברסיטת בן גוריון מובלת על ידי מרכז יזמות 360, אשר הוקם לפני כשלוש שנים ומהווה מרכז הכשרה ליזמים בקמפוס, סטודנטים וחוקרים כאחד.
קראו גם:
במסגרת תוכנית ההכשרה של המרכז מוקמים בכל שנה עשרות מיזמים אשר נהנים מהשקעות ממעטפת עסקית וליווי מקיף. באחרונה זכה המרכז בפרס בינלאומי על פעילותו בתואר "המרכז המוביל בתחום טיפוח מנהיגות יזמית ומעורבות סטודנטיאלית" בטקס פרסי ה־gcec בבולטימור שבארצות הברית.
בעקבות העלייה בדירוג האוניברסיטאות המובילות, בירכו דנה גביש ופרופ' כרמל סופר, מייסדי "מרכז היזמות 360", על ההישג: "אנו שמחים לראות שמעמדה של אוניברסיטת בן גוריון כתומכת ומחנכת ליזמות ממשיך לעלות בעקביות ולקבל הכרה עולמית. המטרה המרכזית לשמה הוקם מרכז היזמות היא העצמה והתנסות של הסטודנטים בכישורי יזמות, תוך כדי ובשילוב הלימודים האקדמיים. זו מקבלת כאן חיזוק מהשטח בצורת הישגים משמעותיים ביותר של הבוגרים שלנו, הישגים אשר ממשיכים להתעצם. אנו בטוחים שהבוגרים שלנו יגיעו להצלחה בשוק העבודה ויהיו מצוידים ומוכנים היטב לפתרון בעיות ולהתמודדות עם האתגרים בכפר הגלובלי".
לעדכונים - חדשות באר שבע