תופעה חדשה של ניסיונות מרמה באזור: לאחרונה אירעו מספר מקרי התחזות שהתרחשו בבאר-שבע ובאופקים, בהם הציגו עצמם גורמים שהתקשרו בטלפון כנציגים של תאגיד המים והביוב "מי שבע".
2 צפייה בגלריה
הכל התחיל בגלל הטלפון הסלולארי
הכל התחיל בגלל הטלפון הסלולארי
י
(צילום המחשה: canva)

אותם גורמים מנסים לדלות פרטים אישיים ובעיקר את פרטי כרטיסי האשראי של התושבים, לכאורה לצורך סידור התשלום או חובות לתאגיד.
בעקבות תלונות שהתקבלו בנושא, יצא תאגיד המים בקריאה חד משמעית שלא לשתף פעולה עם אותם גורמים מתחזים ולהימנע ממסירת פרטים אישיים בטלפון.

2 צפייה בגלריה
האזהרה של מי שבע
האזהרה של מי שבע
האזהרה של מי שבע
(צילום: תאגיד מי שבע)

"מי שבע", האחראי על מערכת המים והביוב בבאר-שבע ואופקים, פרסם כללי זיהוי שעל התושבים לשים לב אליהם כדי שלא ליפול בפח, שימו לב וגם עדכנו קרובי משפחה מבוגרים:
  • נציגי "מי שבע" יחייגו אליכם מהמספר המזוהה 08-6599900.
  • נציגי "מי שבע" שישוחחו עמכם ידעו למסור את כתובתכם המדויקת.
  • נציגי "מי שבע" שישוחחו עמכם יציינו בגין אלו חודשים ותאריכים קיים החוב.
ככל שעולה חשש שמדובר במתחזים, צרו קשר עם "מי שבע" באמצעות השירות הטלפוני 6512*. או 1-800-071-562.

קראו גם:

תאגיד "מי שבע" פנה לתושבים מפורשות בנושא והבהיר: "לאחרונה מתחזים פנו לתושבי באר-שבע ואופקים בשיחה טלפונית והציגו עצמם כנציגים רשמיים של תאגיד 'מי שבע'. המתחזים מנסים לדלות פרטים אישיים, פרטי כרטיס אשראי ואף לבצע גביית כספים במרמה. אל תשתפו פעולה - אם יש ספק אין ספק".