הכל החל בשיחת טלפון: לפארק המחזור דודאים הגיעה פנייה מדודי אוחיון, תושב גבעות בר, שסיפר כי השליך בטעות את מפתחות הרכב שלו לפח. מייד כשגילה זאת רץ החוצה - אבל גילה שהמשאית כבר אספה את האשפה והיא בדרכה לאתר דודאים.
1 צפייה בגלריה
אוחיון (במרכז) עם עובדי דודאים
אוחיון (במרכז) עם עובדי דודאים
אוחיון (במרכז) עם עובדי דודאים
(צילום : חזי נקאש)

צוות דודאים יצר קשר מייד עם תמר אליהו, מנהלת השפ״ע במועצה אזורית בני שמעון ובתהליך מזורז, החליט צוות דודאים לעצור את המשאית בכניסה למפעל המיון וההזמין את אוחיון להצטרף לחיפוש אחר המפתחות האבודים.
זה נשמע כמו סיפור על מחט בערימת שחת (או אשפה), אבל לאחר חיפוש של מספר דקות - נמצאו המפתחות האבודים, ואוחיון היה מאושר: "לא האמנתי שאוכל למצוא את המפתח", אמר.
אוחיון הודה שהרעיון לחפש את המפתח לא קסם לו: "לא רציתי למצוא עצמי בתוך הר של זבל. הייתי כפסע מלוותר, אבל בזכות העובדים של האתר ויחד עם אחד מעובדי דודאים, התיק נמצא והמפתחות בתוכו. זו הרגשה טובה ביום שהתחיל פחות טוב".
הוא סיכם: "אין מילים להביע הערכה לעובדי האתר, תודעת שירות ברמה הכי גבוהה שנתקלתי בה. אני מודה להם מעומק הלב על הסיוע והנתינה".

קראו גם:

תמר אליהו, מנהלת השפ"ע במועצה אזורית בני שמעון, אמרה: "אירועים מהסוג הזה קורים לנו פה ושם, זו התמצית של שירות איכותי ויעיל לתושב בעיני".
גליה בן שמעון מנהלת המשקל בדודאים אמרה: "אנו שמחים לסייע לתושבים שאנחנו משרתים. אנחנו מתורגלים באירועים מסוג זה, לשמחתי זו דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה בין רשויות מקומיות, תושבים ועסקים, לטובת רווחת הקהילה".