בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר אתמול (שני) 12 שנות מאסר בפועל על מאמן הכדורסל רונן יוסף שהורשע בביצוע ריבוי של עבירות מין בארבעה קטינים (בגילאי 13-15) במהלך התקופה שבה אימן אותם במועדון ספורט בעיר בדרום. בנוסף, הנאשם הורשע בכך שהחזיק וצרך פרסומי תועבה ובהם דמויות של קטינים ערומים ודמויות של בגירים מבצעים עבירות מין בקטינים.
1 צפייה בגלריה
מעצר עבריין מין - תמונת פייסבוק
מעצר עבריין מין - תמונת פייסבוק
החשוד נעצר לאחר שהתקבלו תלונות
(צילום המחשה: shutterstock)
"לאחר שנשמעה עדותם של כל המתלוננים והוריהם, הנאשם הורשע על סמך הודאתו בכתב אישום מתוקן במסגרת הסדר שלא כלל הסכמה לעונש", כך נכתב בגזר הדין. "בית המשפט עמד על החומרה הרבה הגלומה במעשיו של הנאשם וזאת בשים לב לכך שמדובר במספר רב של מעשים מגונים, שנפרשו על פני תקופה ארוכה, כלפי מספר מתלוננים, תוך ניצול ציני של מעמדו כמו גם האמון המוחלט שניתן בו על ידי המתלוננים ובני משפחתם".
בגזר הדין תוארו המעשים: "עוד פורט כי מדובר במעשים מגונים שחלקם גם ברף גבוה של חומרה וכוללים הפשטת המתלוננים ובחלק מהמקרים חיכוך איבר מינו בישבנם. תמונת הנזק ממעשיו של הנאשם קשה ונותנת את אותותיה על המתלוננים גם בחלוף זמן רב מאז התרחשות העבירות. חומרה נוספת מצא בית המשפט בכך שהנאשם, בחלק מהמקרים, הפעיל כלפי מתלונן מניפולציות רגשיות ופסיכולוגיות תוך שהוא מפחית מדקות המשחק שלו עד כדי הושבתו על הספסל ואי שיתופו במשחק אך בשל כך שסירב לשתף פעולה עם גחמותיו המיניות".
קראו גם:
"בנוסף השית בית המשפט עונשי מאסר מותנים של 12 חודשים ושישה חודשים. מאחר וחלק מהעבירות בוצעו ברכבו של הנאשם, פסל את הנאשם מלהחזיק ולקבל רישיון נהיגה למשך 12 חודשים מיום שחרורו מהמאסר. עוד חוייב הנאשם לפצות את המתלוננים בסכום כולל של 200,000 ₪ עפ"י חלוקה שפורטה בגזר הדין".