נוק אאוט למשטרה: המעצר של העבריין הבכיר אייל נגר הסתיים בקול דממה דקה. השוטרים טענו כי נגר ושניים מאנשיו תכננו לבצע חיסול לכאורה אך לא הצליחו לגבות את הטענות בראיות.
2 צפייה בגלריה
אייל נגר
אייל נגר
אייל נגר
(צילום: פרטי)

נגר, שירש את אימפריית הפשע של בני שלמה ממושב חלץ שנרצח בהתנקשות, נחשב ליעד משטרתי בכיר. על פי החשד הוא פועל בשיתוף עם הכנופייה הגרוזינית וארגון הפשיעה של האחים לביא מרחובות עמם עשה סולחה לפני כשנתיים.

2 צפייה בגלריה
האחים עמוס ואופיר לביא
האחים עמוס ואופיר לביא
האחים עמוס ואופיר לביא
(צילומים: מוטי קמחי)

במשטרה יודעים ששליחתו של נגר לכלא תהיה צעד משמעותי במיגור הפשיעה המאורגנת בדרום ומנצלים כל הזדמנות להעמידו לדין. מנגד, מצליח סניגורו עו"ד נס בן נתן לחלץ אותו מהתסבוכות כך שעד כה לא הוגש נגדו כתב אישום.
השבוע נעצר נגר כשנהג במכוניתו באשדוד יחד עם העבריינים אסף בלקר תושב יבנה וליעד שטרית ממושב משדה עוזיה. לטענת המשטרה היו ברשותם כלי תקיפה כמו גרזן וסכין יפנית, שנועדו כדי לפגוע בעבריין אחר עמו הם מסוכסכים.
בדיון בבית משפט השלום באשקלון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בארבעה ימים. "החשודים קשרו קשר על מנת לפגוע באחר או אחרים ואף הצטיידו בכלי תקיפה שנתפסו אצלם", טען נציג המשטרה.
"נגר נהג ברכב שבבעלותו, וברדה החזיק סכין על גופו. שטרית לקח אחריות לגבי הגרזן שנתפס ברכב כשהוא מוסלק לכאורה".

קראו גם:

לאחר שעו"ד בן נתן הכחיש את העבירות המיוחסות לחשודים, הציעה המשטרה להתפשר על הרחקתם מהאזור ל-30 יום.
השופטת הרחיקה אותם לשבועיים וקבעה כי המשטרה לא הציגה ראיות שתומכות בטענה על כוונתם של השלושה לפגוע באדם אחר: "מדובר בחשד מאוד כללי".