3 צפייה בגלריה
ארצי חלפון
ארצי חלפון
ארצי חלפון
משטרת ישראל עצרה לחקירה את העבריין אייל נגר, שלפי החשד משתייך לארגון פשיעה, בחשד למעורבותו בהנחת מטען החבלה על רקע סכסוך פלילי.
המשטרה פתחה בתאריך ה-17.1.23 בחקירת פיצוץ מטען חבלה בבניין מגורים ברחוב דב גור בעיר אשדוד, שכתוצאה ממנו נגרם נזק למבואת המדרגות ודלתות הבתים.

3 צפייה בגלריה
אייל נגר
אייל נגר
אייל נגר
(צילום: פרטי)

מחקירת המשטרה עלה החשד שהרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי בין עבריינים המשתייכים לארגוני וכנופיות פשיעה בעיר אשדוד, שבמסגרתו עצרה היחידה המרכזית בלכיש לאחרונה חשוד בהצתת רכב, שהוגש נגדו אמש כתב אישום ע"י הפרקליטות.
לפי חשד חוקרי המשטרה, הנחת ופיצוץ המטען בוצע כאמור על רקע הסכסוך הפלילי בין הצדדים, במהלכו התחזק החשד למעורבותו של החשוד תושב אשדוד כבן 36, שנעצר אמש לחקירה בתחנת אשדוד בגין חשד להיזק מכוון בחומר נפיץ וקשירת קשר לפשע.
היום יובא החשוד בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.

3 צפייה בגלריה
בני שלמה ושלום דומרני בצעירותם
בני שלמה ושלום דומרני בצעירותם
בני שלמה ושלום דומרני בצעירותם
(צילום ארכיון: מוטי קמחי)

היורש של בני שלמה

נגר נחשב ליורשו של בני שלמה שחוסל לפני כחודשיים בתחנת דלק. בעבר הוא היה סגנו של שלמה ועבר להתגורר באשדוד לפני כשלוש שנים כדי שיוכל לנהל מקרוב את ענייניו של הבוס.
נגר נולד וגדל ברחובות, בשכונת המצוקה כפר גבירול. כבר בשנות העשרים לחייו הוא נכנס לעולם הפשע והחל לקחת חלק פעיל בארגון של בני שלמה.
"תכונה שמאפיינת את אייל נגר זו עקשנות חסרת תקנה", העיד עליו בעבר אחד ממכריו ברחובות. "כבר כשהיה צעיר הוא היה בונקר ולא הופתעתי כשהוא שמר על שתיקה ברוב החקירות שהתנהלו נגדו ואף פעם לא נשבר".
יצויין כי כאשר בני שלמה ריצה עונש מאסר של 20 חודשים בכלא, היה זה נגר שניהל את עסקיו ונלחם כדי לשמור על הארגון מפני השתלטות של כנופיות מתחרות.
בלוויה של שלמה, שנערכה במושב חלץ, הצביעו החברים על נגר כמי שימשיך את העבודה וינווט את הארגון.
קראו גם:
"יש לאייל נגר את הפוטנציאל להיכנס לנעליו של בני שלמה", אמר בשעתו גורם המעורה בנעשה בארגון. "הוא עקשן ויש לו יכולת להוביל, אבל כדי להיות מנהיג הוא יצטרך להראות תכונות נוספות כמו היכולת לפשר ולגשר וזה לא פשוט בכלל".
נגר שולט באופן כמעט בלעדי בעסקיו של הארגון באשדוד ובחלקים גדולים ביישובי לכיש הסמוכים לאשקלון ולקרית גת. יש לו קשרים טובים עם המאפיה הגרוזינית מאשדוד, המאפיה הקווקזית באשקלון ואפילו עם ראש המאפיה הירושלמית איציק בר מוחא שמתגורר ביבנה. הוא נחשב לאדם חסר פחד ובעל כישורי הישרדות מרשימים.
נגר (36) שרד מספר ניסיונות חיסול, ביניהם הדקירות בגן העיר באשדוד בשנת 2019. נגר ישב בבית קפה במתחם כשאלמונים התקרבו אליו בניסיון לדקור אותו. הוא ניסה להימלט, אך בסופו של דבר נתפס ונדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון. לפני מספר חודשים סוכל ניסיון חיסול שעל פי החשד היה מכוון לנגר: מטען נפץ הונח על אופנוע באשדוד אך נוטרל על ידי המשטרה.