בעקבות מקרי הפשיעה והאלימות בנגב בתקופה האחרונה, נפגשו אתמול (ראשון) מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב פרץ עמר, יחד עם מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר וקצינים בכירים נוספים, עם ראשי הפורום לקידום הנגב, המשמש כארגון הגג של ההתארגנויות האזרחיות בדרום. בישיבה סוכם על הידוק שיתוף הפעולה בין המשטרה לפורום.
1 צפייה בגלריה
פגישת הפורום עם אנשי המשטרה
פגישת הפורום עם אנשי המשטרה
פגישת הפורום עם אנשי המשטרה
(צילום: גיל דוד)
קראו גם:
כחלק מפעילות זו, משטרת המחוז תקדם את גיוסם של תושבים אשר מעוניינים להתנדב במשטרה במסגרות המשמר האזרחי בנגב, כך שתקופת הגיוס שלהם תקוצר משמעותית. בנוסף לכך, בפגישה סוכמו פעולות אזרחיות נוספות שהפורום לקידום הנגב יקדם יחד עם המשטרה, בניסיון לגרום להחזרת תחושת הביטחון בדרום. ניצב עמר הדגיש את חשיבות פעילות המשטרה יחד עם הגופים האזרחים.
בפגישה השתתפו: אורטל פרלמן שמואלי, לשעבר חברת מועצת עיריית באר-שבע, גו'לי קייט חברת מועצת מיתר, ברק דביר מזכ"ל אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון ואיציק דהן יו"ר מורי הנהיגה בדרום וחבר פורום ההורים הארצי.
פרלמן שמואלי וקייט, מראשי הפורום, מסרו בתגובה: "אנו מודות לצמרת מרחב דרום על הפגישה החשובה. אנו שמחות על הידוק שיתוף הפעולה בין הפורום לקידום הנגב לצמרת המשטרה. מטרתנו היא להחזיר את תחושת הביטחון לתושבי הדרום ואנו נרתום את כלל מרצנו וכוחנו למשימה חשובה זו".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב