משרת מנכ"ל חברת תרבות הפנאי 'כיוונים', חברת הבת של עיריית באר שבע, נחשבת לנחשקת מאוד ומבוקשת. העובדה שלא פחות מ-53 מתמודדים הגישו את מועמדתם מלמדת על הביקוש העצום לתפקיד.
1 צפייה בגלריה
שלומי נומה
שלומי נומה
עזב, שלומי נומה
(הרצל יוסף)

אלא שלמרות המספר הרב של מתמודדים ומתמודדות, אף אחד מהם לא נמצא מתאים למשרה, או לחילופין לא עמד בתנאי הסף של המכרז. למעשה, מאז הבחירות המקומיות בתחילת השנה אין מנכ"ל במשרה מלאה לחברה.
מי ששימש מנכ"ל, שלומי נומה, הצטרף לרשימתו של ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', בבחירות ונבחר לסגן וממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה. מאז משמש רואה החשבון של החברה, ערן רוזנטל, כממלא מקום מנכ"ל החברה.
במכרז הראשון לתפקיד המנכ"ל שהתפנה השתתפו כאמור 53 מתמודדים ומתמודדות. מפאת ריבוי המתמודדים, ערך מכון חיצוני סינון, ולבסוף נותרו 10 מועמדים שהגיעו למרוץ הסופי. אולם אותם מועמדים סופיים היו צריכים לעבור מכשול נוסף - מדובר בוועדה בת שלושה חברים שבחנה כל אחד ואחת מהם. אלא שלמרבה הפלא איש מהם לא נמצא מתאים למרות הסינון הראשוני.
עקב המצב שנוצר, הוחלט לצאת למכרז חדש בתקווה שהפעם יבחר מועמד או מועמדת וסוף סוף יהיה לחברה מנכ"ל במשרה מלאה.

קראו גם:

שאלנו את יו"ר הנהלת חברת 'כיוונים', צח ברק, שמכהן גם כחבר מועצת עיריית באר שבע, מה יהיה, האם ייבחר מנכ"ל לחברה הכי גדולה של העירייה?
תשובתו: "אני ממתין שייבחר מנכ"ל כדי שנוכל לעבוד ביחד ולהוביל את החברה ליעדים שלה".