פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב רהט, בן 26, לאחר שביצע מעשים מגונים בשלושה ילדים בגילאי 5-7.
1 צפייה בגלריה
ילדה קטנה
ילדה קטנה
(צילום המחשה: shutterstock)

מכתב האישום שהגישה עו"ד הדס עמר מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לפני כחודש, בשעות הצהריים שהו שתי ילדות בנות 6 ו-7 יחד עם ילד בן 5 במקום ציבורי. אז הגיע הצעיר עם רכבו למקום והחל לשוחח עמם.
תוך כדי שיחה עם הילדים, הפשיל האיש את מכנסיו ותחתוניו, חשף בפני הקטינים את איבר מינו ולבקשתו נתנה לו הילדה בת השבע נשיקה על לחיו. לאחר מכן הוא ביקש ממנה שתיגע באיבר מינו ובתמורה ייתן לה שקל, אך היא סירבה. לאחר שהגיע לסיפוק מיני בפני הילדים עזב את המקום.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד עמר: "הנאשם ביצע עבירות מין בקטינים רכים בשנים, אשר היו במקום ציבורי. הנאשם ניצל את חוסר האונים של הקטינים, בכך שלא היו נתונים בהשגחת מבוגר באותה העת, על מנת לספק את יצריו, מבלי להתחשב בנזקים העלולים להיגרם להם.

קראו גם:

"המשיב אף השתמש בתחבולות כגון הצעת שקל למתלוננת, על מנת לגרום לה לגעת באיבר מינו. במעשיו אלה, הוכיח הנאשם כי נשקפת ממנו מסוכנות רבה". לנאשם יוחסו עבירות של מעשים מגונים.