בני משפחה, חברים וידידם, מתקשים לעכל את נפילתו של הקצין רס"ן דוד נתי אלפסי ז"ל סמג"ד במילואים בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים, בקרב ברצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
דוד נתי אלפסי
דוד נתי אלפסי
דוד נתי אלפסי
(צילום: דובר צה"ל)

אלפסי גדל במגדל העמק, הוא למד בבית הספר הריאלי ובוגר מחזור צ"ה ( 2014) של בית הספר ופלוגת גדעון של הפנימיה הצבאית. אלפסי עבר להתגורר בבאר-שבע לפני כשלוש שנים כשנישא לאהובתו ולשניים בן לפני שנה. בית הספר הריאלי העברי בחיפה הביע צער עמוק בעקבות נפילתו של אלפסי, החניך המצטיין של הפימיה הצבאית.
חבריו מתקשים להיפרד מהדמות שכל כך העריצו. יהב, חברו של אלפסי כתב: "אלפסי אחי היקר, קשה לעכל שנפרדים ממך, היית כל מה שהמדינה הזו צריכה. הצטיינת בכל מה שנגעת בו, מקצוען, לא מתפשר על כלום, צנוע ומוכשר ברמות שאי אפשר לתאר".
ישי, חברו, כותב: "נתי, אחי, ברור מאליו לדבר על איזה חבר מיוחד אתה או על האופן שבו פיקדת על מאות אנשים בצורה הערכית ביותר. מה שלא הכי ברור, זה איך כל דבר שנגעת בו היה תמצית המצויינות של כולנו. די, לא בכל דבר צריך להצטיין. לא השארת לנו במה להיות מקום ראשון, הציונים, האימונים, הקוביות, הבנות, הכל. אבל למרות כל הפרסים והמחמאות, שידרת רק חברות, שמחה, ואינסוף צניעות. היית טוב מדי בשבילנו, ואני בוחר להאמין שאתה במקום טוב יותר עם כל החברה מהפלוגה שאיבדנו בשנים האחרונות".

2 צפייה בגלריה
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
יהי זכרו ברוך
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

בבאר-שבע התקבלה הידיעה על נפילתו של אלפסי הצער רב ובכאב. ראש העירייה רוביק דנילוביץ : "העיר באר-שבע אבלה וכואבת על נפילתו של תושב העיר דוד נתי אלפסי, סמג"ד בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, בקרב בדרום רצועת עזה, אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו".