פחד ברחובות באר שבע: 19 בני אדם נעצרו או עוכבו לחקירה ו-4 פצועים נזקקו לטיפול רפואי בעקבות הקטטה והירי במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע אמש (ראשון) שפרצה בין שתי חמולות מרהט. תושבים המתגוררים בסמוך למרכז הרפואי מספרים על דקות חרדה ואי וודאות כשנאלצו להסתגר בבתיהם ולשמוע את קולות הנפץ מבחוץ.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בסורוקה
זירת האירוע בסורוקה
זירת האירוע בסורוקה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
רחל, שהגיעה לבקר את דודתה המתגוררת ברחוב ווינגייט, סיפרה ל"מיינט באר-שבע והנגב":"תוך כדי שאני עולה במדרגות שמעתי קולות של ירי, לא הבנתי בדיוק מה זה, ירדתי למטה וראיתי אנשים רצים והיו ניידות משטרה והבנתי שקרה משהו, עליתי לדירה של דודה והסתגרנו, זה היה מפחיד, לאיפה הגענו, מסוכן היום להסתובב ברחובות".
קראו גם:
יוסי ביטון, המתגורר ברחוב גוש עציון, היה באותה שעה בסופר השכונתי. "ראיתי צעירים שמיידים אבנים, הייתה מהומה גדולה, אנשים סיפרו שיש ירי וכולם בורחים, רק אחרי כמה דקות הבנו שהייתה קטטה ופצועים, אנחנו מזמן חצינו את הקווים האדומים זה כבר טרור".
הדיווח על האירוע האלים התקבל מהמרכז הרפואי 'סורוקה' בסביבות השעה 19:40. דווח כי במקום פרצה קטטה מלווה בנפגעים, למקום הוזנקו כוחות שיטור רבים. בעוד הם מתחקרים את האירוע בחדר המיון, התרחשה קטטה נוספת סמוך למרכז הרפואי.
כך סיפר מפקד משטרת תחנת באר-שבע, ניצב משנה טירן יהוד: "בקטטה הזאת היה ככל הנראה שימוש באקדח, ישנם מספר ממצאים בזירה שנבדקים, פעילות שיטור מהירה במקום, בשילוב כוחות מודיעין ויס"מ נעצרו 17 חשודים המעורבים בצורה כזו או אחרת בקטטה ובהפרת הסדר במקום.
באופן טבעי אירוע של אלימות בבית החולים אנחנו מתייחסים אליו בחומרה, ומהמקום הזה כך תהיה גם החקירה ואנחנו ממשיכים לפעול פה בזירה". החשודים יובאו היום לבית המשפט בבאר-שבע לדיון במעצרם תחת אבטחה כבדה מחשש לעימותים בין שתי החמולות המסוכסכות.
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, צפוי לערוך הבוקר בשעה 11:00 מסיבת עיתונאים מיוחדת בתגובה לאירועים החמורים אמש בסורוקה.
לעדכונים - חדשות באר שבע