על פי כתב אישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע, החליפו ביניהם האישה (38) והאדם שאותו בהמשך סחטה, תמונות אינטימיות. תוך כדי היא שיתפה אותו בכך שהיא נמצאת בקשיים כלכליים, וביקשה את עזרתו הכספית.
1 צפייה בגלריה
טלפון נייד
טלפון נייד
איימה וסחטה בווטסאפ
(צילום: ShutterStock)
בהמשך, כך נטען בכתב האישום, דרשה האישה מהגבר להעביר אליה סכום כסף. לאחר שזה סירב להיענות לדרישתה, היא איימה להפיץ את הסרטונים ואת התמונות שלו.
קראו גם:
"אני אגיד לך משהו", איימה הנאשמת על האיש באחת מהודעות הוואטסאפ, "אם לא תביא לי כסף עד יום חמישי, כל התמונות שלך יהיו מפורסמות בכל קבוצה של כל עיר בארץ בפייסבוק ותאמין לי שאני יודעת בדיוק מה לרשום ובנוסף מגישה תלונה למשטרה".
לאור איומי הנאשמת ומתוך חששו של האדם לפגיעה בשמו הטוב ובצנעת הפרט שלו, ועל מנת למנוע מהנאשמת לפרסם את תמונותיו האינטימיות, הוא נענה לדרישותיה והעביר לה באמצעות הדואר סכום של 3000 שקל.
בהמשך שבה האישה, ודרשה כי יעביר לה סכום כסף נוסף בסך 2,000 שקל וזאת על מנת שתמחק את התמונות ואת הסרטונים. הגבר הנסחט העביר לה בעקבות דרישתה זו, סכום נוסף של 1,524 שקל.
הנאשמת, כך על פי כתב האישום, לא הסתפקה בכך, והמשיכה לשלוח לאותו אדם הודעות, בהן היא מאיימת להפיץ את התמונות. באחת ההודעות כתבה לו כי, "איבר המין והתמונות שלך יפורסמו בכל אתרי הסקס. יש לי את השמות של המשפחה שלך. אני אשלח להם את הכל, גם לאחים שלך, כולל הסרטון של איבר המין. אני אראה לך מה זה לצחוק עליי. זו רק ההתחלה. זה עוד כלום. המשפחה שלך פשוט יתביישו שיש להם אח כמוך".
הנאשמת גם איימה עליו, כי במידה והוא לא יעמוד בדרישותיה היא תפרסם את תמונותיו האינטימיות במקום עבודתו.
בעקבות תלונתו במשטרה נעצרה הנאשמת לפני כשבועיים, ובחקירתה היא הודתה במיוחס לה. עוד התברר כי יש לה עבר פלילי הכולל שני רישומים פליליים בגין עבירות של גנבת כרטיסי אשראי וקבלת דבר במרמה.
בד בבד עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.
לעדכונים - חדשות באר שבע