מתחילים בסלילת כביש הגישה לקריית המודיעין החדשה. בימים אלה החלה חברת "חוצה ישראל" בעבודות הביצוע לסלילת כביש גישה שיחבר את הכניסה לקריית המודיעין החדשה באתר ליקית, סמוך לעומר, עם כביש 31. מדובר בדרך חד־מסלולית ודו־נתיבית באורך של כשניים וחצי ק"מ, כאשר היקף הפרויקט הזה, שמקודם על ידי משרד התחבורה ומנוהל על ידי חברת "חוצה ישראל", נאמד בהיקף של כ־100 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
(הדמיה של קריית המודיעין בליקית  | באדיבות משרד הבטחון)
קראו גם:
העבודות יבוצעו בכביש 31, בסמוך למתחם "פז סנטר" בתל שוקת, והן יכללו בין היתר הקמת מחלף חדש בכביש 31, הקמת מחלף חדש בכביש 31, הקמת גשר מעל נחל סנסנה, הקמת כיכרות שיאפשרו חיבור עתידי ליישוב לקיה. כמו כן יוסדר נחל סנסנה, ישודרגו תשתיות המים, החשמל והביוב, ויבוצע פיתוח נופי לאורך התוואי. הפרויקט עתיד להסתיים במחצית השנייה של שנת 2022.
כזכור, בתחילת השנה חנכה חברת "חוצה ישראל" את מחלף מיתר החדש במפגש כביש 31 עם כביש 60 בסמוך לאתר בו עתידה להיבנות קריית המודיעין החדשה של צה"ל. הכביש החדש שייסלל מקריית המודיעין יתחבר אל כביש 31 וממנו באמצעות מחלף מיתר אל כביש 6 ומשם למרכז הארץ. מערכת הכבישים הזו תאפשר גישה מהירה ונוחה לקריית המודיעין לבאים ממרכז הארץ וצפונה.
לדברי מנכ"ל חברת "חוצה ישראל", דן שנבך, "הכביש החדש, המהווה חלק ממערך כבישים נוח ומהיר שנבנה באזור, יחבר את הקריה עם מרכז הארץ וצפונה, ויקל על אלפי החיילים ואנשי הקבע שישרתו בה".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב