מזעזע: תושב נתיבות (33) מואשם בכך שאיים על בת זוגו, נכה 100 אחוז, הסובלת משיתוק מוחין ומרותקת לכיסא גלגלים, ותקף אותה וגרם לה לחבלות.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה
(צילום המחשה: רועי אלמן)
על פי כתב האישום, שהוגש נגדו ביום שלישי לבית משפט השלום בבאר-שבע על ידי באת כוח הפרקליטות, עו"ד מירב עמר כהן, עולה כי הנאשם ובת זוגו היו בני זוג במשך כחמישה חודשים וכי הנאשם התגורר בדירתה של בת זוגו בבאר-שבע. לפני כשבועיים, כך נטען בכתב האישום, התגלע ויכוח בין השניים, במהלכו הודיע הנאשם לבת זוגו כי הוא מתעתד לעזוב את הדירה ולשוב ולהתגורר בנתיבות.
למחרת, כך מגולל כתב האישום, החל הנאשם לארוז את חפציו, אך בת זוגו אמרה לו כי הוא לא יצא מהבית עד אשר יחזיר לה את הטלפון הנייד שרכשה עבורו לפני מספר חודשים. בת הזוג חסמה את יציאתו מהבית באמצעות כיסא הגלגלים והוא בתגובה איים עליה כי יפגע בה ותוך שהוא מחזיק בנעל בידו הוא אמר לה, כי "אם לא תתני לי לצאת אזרוק עליך את הנעל".
קראו גם:
לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, תקף הנאשם את בת זוגו, השליך לעברה מספר פעמים את הנעל שפגעה בראשה ובחזה של בת זוגו וגרם לה לחבלות.
בעקבות אותו אירוע הובא הנאשם לחקירה בתחנת משטרת באר-שבע, שם הוחלט לעצור אותו ולבצע עימות בינו לבית בת הזוג.
הנאשם הודיע לשוטר במקום כי הוא אינו מוכן לבצע עימות עם בת הזוג והחל להשתולל בתחנה וקילל את השוטר ובהמשך גם את קצינת החקירות שבתחנה. "יא בת שרמוטה, שיבוא לך סרטן ברחם", קילל הנאשם את קצינת החקירות.
על פי כתב האישום, הוא לא הסתפק בכך ובהמשך הוא גם ירק עליה והמשיך לקלל אותה ללא הרף, כמו גם את השוטרים שהיו במקום. לאור התנהגותו זו הוכנס הנאשם לתא המעצר והעימות שתוכנן בינו לבין בת הזוג לא התקיים.
גם בעת חקירתו לא נרגע האיש, קילל את השוטרים בתחנה ואיים עליהם ואף נשך את אחד השוטרים בידו, שנזקק לטיפול רפואי בעקבות זאת. בחקירותיו הודה האיש בתקיפת בת זוגו. באשר לתקיפותיו את השוטרים, התנהגותו של האיש תועדה במצלמת גוף של השוטרים, כשהוא יורק עליהם, מקלל אותם ותוקף אותם.
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של תקיפת חסר ישע, איומים ותקיפת שוטר בנסיבות מחמירות.
בד בבד עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו של האיש עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.