פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב העיר, בן 43, שבשל אכזבתו מכך שלא קיבל סיגריות - שיסף את גרונו של בעלי קיוסק בעיר.
1 צפייה בגלריה
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
(צילום: שאטרסטוק)

מכתב האישום, שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לפני כשבוע בשעות הערב, הגיע הנאשם לקיוסק בעיר באר שבע וביקש מהבעלים שייתן לו ללא תמורה מספר קופסאות סיגריות.
בהמשך לבקשתו, נתן לו הבעלים מספר סיגריות בודדות והאיש יצא מהמקום. אולם לאחר פרק זמן קצר נכנס בשנית לתוך הקיוסק ונעמד מאחורי בעלי המקום, אשר היה עסוק בשיחה עם עובדי הקיוסק.
אז שלף הנאשם סכין חיתוך שהחזיק בכיסו, הצמיד את להבה לצווארו של בעלי המקום ובתנועת שיסוף מהירה חתך את צווארו ונמלט. בעל המקום, החל לדמם מצווארו וחבש את עצמו באמצעות חולצתו עד אשר הגיעו כוחות ההצלה ופינו אותו לבית החולים.

קראו גם:

לכתב האישום, המייחס לנאשם עבירה של ניסיון רצח, צירפה הפרקליטות גם בקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו של המשיב", נאמר בבקשת הפרקליטות, "מלמדים על מסוכנותו לביטחון הציבור, שכן מדובר באירוע אלימות קשה אשר בוצע על רקע אכזבתו של המשיב מכך שלא קיבל סיגריות.
"המשיב במעשיו אלו הוכיח כי הינו מסוכן לציבור ועל בית המשפט הנכבד להעביר מסר נהיר וחד משמעי כי בעבירות מעין אלו, כשהמסוכנות הטבועה בהן גבוהה לאין שיעור, אין חלופה שיהא בה כדי לאיין את מסוכנותו של המשיב".
על פי בקשת הפרקליטות להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו, הוא בעל הרשעות קודמות בעבירות של סמים ואלימות ובעברו ריצה מאסרים בגין עבירות אלימות.