ביום ראשון הקרוב יחזרו תלמידי כיתות א'-ד' ללימודים, על מנת להגדיל את מספר ימי הלימודים לתלמידים גם במתווה הקפסולות, פנתה עיריית באר שבע למכללה האקדמית לחינוך קיי בעיר, וביקשה לסייע בכוח אדם בבתי הספר.
1 צפייה בגלריה
תלמידות
תלמידות
תלמידות
(צילום: אילוסטרציה שאטרסטוק)
סגנית וממלא מקום ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר פנתה אל נשיאת מהמכללה האקדמית לחינוך קיי בבאר-שבע, פרופ' לאה קוזמינסקי, וביקשה לבחון כיצד יכולה המכללה לסייע עם כוח אדם איכותי להוראה, שיענה על בעיית המחסור במורים שנוצר בעקבות מתווה הקפסולות.
קראו גם:
המכללה נענתה, והחליטה לשתף את כלל הסטודנטים בתכנית להכשרת מורים לבית הספר היסודי, וזאת בצמידות עם מחלקת החינוך בעירייה. המהלך קיבל גם את ברכתו של מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, רם זהבי.
הסטודנטים ישובצו כעוזרי הוראה במשך שלושת השבועות הבאים בבתי הספר היסודיים בבאר-שבע.
ממכלת קיי נמסר ל"מיינט באר-שבע", כי מבחינה אקדמית, עבור המכללה מדובר בהיערכות מיוחדת שכן הסטודנטים שיעבדו בבתי ספר לא יוכלו להמשיך בתקופה זו בחלק מלימודיהם האקדמיים הסדירים.
על מנת שלא יפסידו חומר, כל ראשי ההתמחויות במכללה נרתמו גם הם לסייע. השיעורים מרחוק יצולמו והסטודנטים אף יקבלו השלמות פרטניות.
פרופ' לאה קוזמינסקי, נשיאת מכללת קיי: "למרות שמדובר במערך מורכב מאוד עבור המכללה, הבנו שמדובר במשימת חירום לאומית, הקריאה לסיוע נתפסה בעיניי כצו 8 חינוכי. ההירתמות של מכללת קיי לטובת מערכת החינוך בבאר-שבע מדגימה את בערך של ערבות הדדית ובימים כאלו זה הערך החשוב ביותר שנרצה להנחיל לסטודנטים שלנו, המורים לעתיד".
לעדכונים נוספים - חדשות באר שבע