הסערה כבר איתנו ובחברת חשמל כבר עסוקים בטיפול בהפסקות חשמל ברחבי הנגב. מדוברות חברת החשמל נמסר כי "תקלה במתח גבוהה גורמת להפסקות חשמל באזורים הבאים: בבאר-שבע, אופקים, מיתר, מצפה רמון, רמת נגב, רמת חובב וישובי הסביבה. התקלות נגרמות עקב מזג האוויר הסוער בשעה זו, מלווה ברוחות חזקות.
1 צפייה בגלריה
(המחשה: חברת החשמל)
"צוותים של חברת החשמל כבר פרוסים בשטח על מנת לטפל בהקדם האפשרי בתקלות. הפסקות החשמל בבאר-שבע הם בחלק מהעיר וכאמור עובדי חברת החשמל עמלים כדי לטפל בתקלות הללו כדי שכבר בזמן הקרוב החשמל יחזור באופן סדיר. ההערכה היא שכבר סשעות הקרובות יצליחו עובדי חברת החשמל לתקן את התקלות".
עוד נמסר כי "חברת החשמל תגברה את צוותי השטח ואת מוקד שירות הלקוחות. עובדי החברה פועלים להחזרת האספקה הסדירה מהר ככל שניתן. יחד עם זאת, אנו מבקשים להדגיש כי תיקון חוטים קרועים ונזקים ברשת ההולכה, בשל הרוחות העזות, עשוי להימשך מספר שעות ועל הציבור להיערך בהתאם. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית ופועלים להחזרת אספקת חשמל סדירה".
בשל נזקי מזג האוויר נמסר מדוברות מד"א כי "בשל הרוחות, הגשם ומזג אוויר הקר שצפוי לפקוד בסוף השבוע אזורים רבים ברחבי הארץ, במד"א ערוכים על מנת לטפל בחולים ובנפגעים שונים כתוצאה מנזקי מזג האוויר. מנכ"ל מד"א, אלי בין, הנחה את הכוחות הפועלים בשטח לנקוט בשורת צעדים שתביא אותם למוכנות הגבוהה ביותר, על מנת שיוכלו להעניק שירות מלא, מהיר ומקצועי לתושבים, גם בתנאי שלג ומזג אויר סוער".