לתגובה כזו לא ציפו שני ילדים בני 4 ו-13, תושבי באר-שבע, שברכו את אביהם לשלום עם היכנסו אל בית המשפחה.
על פי כתב האישום, שהוגש נגדו היום (ד') לבית משפט השלום בבאר-שבע על ידי באת כוח הפרקליטות, עו"ד אירה ויימן-קריקון, נהג האב, תושב באר-שבע (42), לתקוף את ילדיו במספר הזדמנויות שונות, היכה אותם באמצעות מקל, חנק אותם באמצעות כבל של טלפון, בעט בהם ואף קילל אותם.
1 צפייה בגלריה
(היכה שוב ושוב את הילדים | צילום המחשה: ShutterStock)
על פי האישום הראשון, באחד הימים הגיע האב האלים לבית המשפחה ובנו בן הארבע ברך אותו לשלום. תחילה הרים האב את בנו בידיו ואחר כך, כך נטען בכתב האישום, הוא הורידו לרצפה ובעט ברגליו. בהמשך הוא גם הוציא כבל של מטען לטלפון נייד מכיסו והצליף באמצעותו בגופו של הבן הקטן.
במקרה אחר, כך מגולל כתב האישום, היכה האב הנאשם את בנו בן ה-13 באמצעות מקל הליכה, גם במקרה הזה לאחר שהבן ברך את אביו עם היכנסו לבית. חרף תחנוניו של הבן בפני אביו שלא יכה אותו, המשיך האב להכות את בנו בגבו ובגפיו ואף קילל אותו.
לפני כחודש, כך על פי המתואר בכתב האישום, בשעת ערב, שוב חזרה התמונה האלימה על עצמה. בעוד בנו של האב, בן ה-13, שהה בסלון הבית, הגיע האב ובתגובה לברכת שלום של בנו הוא היכה אותו בכל חלקי גופו ללא כל סיבה, כל זאת חרף תחנוניו ובכיו של הבן ששאל את אביו לפשר המכות. האב האלים לא השיב לבנו והמשיך להכותו.
מסכת התנהגותו האלימה של האב כלפי ילדיו נמשכה עד תחילת החודש האחרון. באחד הימים, כך נטען בכתב האישום, בשעת צהריים, התקשר האב לבנו בן ה-13 ואיים עליו כי יחנוק אותו ויפגע בו. הנער המאוים חשש לצאת מהבית, אך בהמשך הוא אזר אומץ והגיע לבית אחד מחבריו וחשף בפניו את התנהגותו האלימה של אביו כלפיו וכלפי אחיו הצעיר יותר.
או אז הגיעו הדברים לידיעת צוות בית הספר בו לומד הנער והוגשה תלונה במשטרת באר-שבע. האב נעצר למחרת היום ובחקירתו הוא הכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. למרות העובדה שבארון הבגדים שלו מצאו חוקרי המשטרה מקל הליכה, שעל פי החשד שימש אותו להכאת ילדיו, טען האב בחקירתו במשטרה כי אין לו מקל הליכה בביתו.
בתום החקירה הועבר התיק לפרקליטות, שהחליטה על הגשת כתב אישום נגד האב, המייחס לו עבירות של תקיפת קטין ואיומים. לכתב האישום גם צורפה בקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו של האב הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.