שלושה אחים בני 18 וחצי ו־19 וחצי, תושבי מושב קלחים שבמועצה האזורית מרחבים, חשודים שתקפו בסוף השבוע האחרון אדם שיצא אליהם וביקש מאחד מהם לדומם את אופנועו שהרעיש.
1 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
על פי החשד, התקשר בעל האופנוע לאחיו ואלה הגיעו למקום והיכו אותו, וכתוצאה מכך הוא פונה לבית החולים 'סורוקה' לקבלת טיפול רפואי, כשהוא סובל מפציעות וחבלות רבות בגופו ובפניו. עוד עולה, על פי החשד, כי שלושת האחים ניסו לדרוס אדם אחר שהגיע למקום וניסה להפריד בין הצדדים ולחלץ את האדם המותקף מידי תוקפיו.
המשטרה מייחסת לשלושת האחים עבירות של פציעה שלא כדין, סיכון חיי אדם, חבלה וקשירת קשר לפשע.
לטענת אחד האחים, הוא חש בסכנת חיים כאשר אותו אדם שביקש ממנו שלא להרעיש איים עליו באמצעות חפץ חד וניסה לשלוף את הנוסע שישב מאחוריו באופנוע.
בהחלטתה להאריך את מעצרם של שלושת האחים בחמישה ימים קבעה בתחילת השבוע שופטת בית משפט השלום בבאר־שבע, שרה חביב, כי מתיק החקירה עולה חשד סביר מבוסס היטב לשלב זה של החקירה, כי החשודים חברו בצוותא כדי לתקוף את אותו אדם בשל עניין של מה בכך.
"אין מקום להבחין בין החשודים השונים", ציינה השופטת בהחלטתה, "לא ניתן לעשות זאת בשלב זה, וספק אם ניתן יהיה לעשות זאת בעתיד. לא ניתן לומר מי חבט במתלונן, מתי ובאיזה אופן, אך ניתן לומר ברף גבוה של סבירות בהתאם לראיות, כי החשודים חברו יחד כדי לתקוף את המתלונן בצוותא עד כי איבד את ההכרה ופונה לטיפול רפואי. עילת המעצר היא עילה מובהקת של מסוכנות".
ואם לא די בזה, התברר במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של שלושת האחים, כי אחד מהאחים החשודים בכלל היה צריך לשהות בבידוד בשל היותו חולה קורונה. אותו אח טען כי הוא שהה בביתו בהיותו מבודד, אך לטענת המשטרה, יש בידיה ראיות הקושרות את אותו אח לאירוע האלים, ובנוסף לעבירות המיוחסות לו ולאחיו, מיוחסת לאותו אח גם עבירה של הפצת מחלה.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב